1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره

برای ساخت سایت هتل و هتلداری می‌توانید از قالب آماده سایت هتل استفاده کنید. نکته مهم در مورد قالب‌ها این است که کاملا سازگار با وردپرس هستند و از ویژگی‌های حرفه ای زیادی برخوردارند. همچنین ممکن است مسائلی برای شما در زمینه راه‌اندازی و انتخاب قالب وردپرس سایت هتل و هتلداری مهم باشد که در ادامه به آن مسائل می‌پردازیم.

چه مسائلی برای خرید قالب سایت هتل مهم است؟ 

قالب آماده سایت هتل باید کاربر را در هنگام جستجو کردن نام هتل در گوگل، مستقیم به سایت منتقل کند. به همین دلیل مبحث سئو سایت، اولویت اصلی در طراحی سایت هتل است.

مورد بعدی در راه‌اندازی سایت هتل و هتلداری، نشان دادن ویژگی‌ها و ذکر تاریخچه‌ای از هتل، سابقه کاری و امکانات هتل است؛ همچنین اینکه هتل مورد نظر چه وجه تمایزی با دیگر هتل‌ها دارد؛ حتی می‌توان بخش نظر سنجی را اضافه کرد تا از طریق آن با مشتریان در ارتباط بود و از نظر آن‌ها بهره گرفت.

یکی دیگر از این ویژگی‌ها رزرو راحت به صورت آنلاین است؛ همچنین پرداخت مبلغ از طریق درگاه پرداخت اینترنتی نیز از این ویژگی‌ها مستثنی نیست. این نکته جزو مهم‌ترین ویژگی‌ها برای کاربران است؛ بنابراین باید در انتخاب قالب سایت هتل به آن توجه کنید. 

نکته دیگری که می‌توان به سایت هتل اضافه کرد، تور مجازی است. در این قسمت می‌توانید مشتریان زیادی را جذب سایت خود کنید و آمار بازدیدکنندگان را بالاتر ببرید.

به عنوان سخن آخر می‌توان گفت شما به آسانی و با صرف هزینه‌ای نه چندان زیاد، می‌توانید هتل خود را از طریق فضای مجازی به افراد مختلف در مکان‌های مختلف دنیا معرفی نمایید و از این طریق به تجارت خود رنگ تازه‌ای بخشید.

ویژگی‌های قالب سایت هتلداری

گرافیک زیبا به همراه اسلاید شو زیبا و مرتبط با مکان‌های توریستی و زیارتی شهر هتل.

صفحه مربوط به تماس با هتل که شامل آدرس، شماره تماس، تلفکس، ایمیل و فرم تماس سریع می‌شود.

انتخاب عکس برای طراحی سایت از اهمیت زیادی برخوردار است. گالری تصاویر و ویدئو به تفکیک اتاق‌ها، سفره خانه، لابی و رستوران را می توانید با این قالب در سایت بارگذاری کنید. 

ایجاد صفحه مربوط به اطلاعات توریستی که شامل معرفی شهر و مکان‌های گردشگری می‌شود نیز با قالب سایت هتل و هتلداری قابل انجام است. 

معرفی بخش‌های مختلف هتل

صفحه آخرین اخبار هتل

استفاده از اسلایدر رولوشن حرفه‌ای (آموزش افزونه اسلایدر رولوشن)

صفحه درباره هتل و تاریخچه هتل

دارای قابلیت پس زمینه‌های ویدئویی

دارای پنل مدیریت فارسی و قدرتمند

دارای قابلیت ریسپانسیو

 

در کنار قالب سایت هتل وردپرس فارسی از مزایای زیر برخوردار خواهید بود:

  • ۳۰۰ مگابایت هاست رایگان
  • (ثبت دامنه رایگان .ir)
  • دسترسی به پنل‌های مدیریت هاست
  • ایمیل نامحدود تحت دامنه سایت
  • نمایش رتینا

 

2 × 5 =