1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره

اگر مالک رستوران یا پیتزا فروشی شیک و مدرن هستید من قالب پیتزا فروشی و رستوران را برای ساخت سایت به شما پیشنهاد میکنم. در ادامه به معرفی این قالب میپردازیم با ما همراه باشید.

معرفی قالب پیتزا فروشی و رستوران

امروزه اکثر مردم تمایل خود را به خرید اینترنتی نشان داده اند و اگر شما یک سایت شیک و مدرن داشته باشید میتوانید به مشتریان خود اعلام کنید برای سفارش غذا به سایت مراجعه کنند و سفارش دهند و این ایده به پرستیژ محل کسب و کار شما کمک میکند و دیگر لازم نیست که هزینه های انچنانی برای تبلغ رستوران خود انجام دهید و میتوانید با تقریبا هزینه و زمان خیلی کمتر مشتریان خود را که تعداد قابل توجه ای هستند از اینترنت جذب نمایید. شما با نصب این قالب به راحتی میتوانید منوها و عکس ها را بدون هزینه عوض کنید و ایده های مدنظر خود را پیاده سازی کنید و شاید این کار با کاتالوگ غیرممکن به نظر برسد ولی با یک وب سایت شیک و مدرن مانند (قالب پیتزا فروشی و رستوران) این ایده عملی شده است.

قالب پیتزا فروشی و رستوران با استفاده از قالب چندمنظوره بی تم که فروشی قابل توجه داشته است و یکی از محبوب ترین قالب ها در سطح جهانی است طراحی شده است. صفحه ساز این قالب بسیار شیک و مدرن است و شما میتوانید بدون نیاز به دانش کدنویسی به راحتی هر چه تمام تر طراحی فروشگاه و سایت خود را انجام دهید. برای آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

قالب پیتزا فروشی

امکانات قالب پیتزا فروشی و رستوران :

  • سبک طراحی زیبا، شیک و مدرن
  • اسلایدر لایه ای با قابلیت نمایش فیلم بخشی از کافی شاپ یا رستوران شما
  • المنتهای مختلف برای ورود اطلاعات بشکل گرافیکی و جذاب
  • امکان قراردادن منوی غذاها بهمراه تصاویر جذاب هر غذا
  • امکان آپلود و نمایش فیلم
  • قابلیت گالری تصاویر با چند افکت و گرید بندی متفاوت

 

پیشنهاد میکنیم :
آیا رستوران و کافی شاپ و پیتزا فروشی ها و فست فود ها نیاز به سایت دارند ؟

 

سایر امکانات این نمونه وب سایت را شما کشف کنید. 🙂

سایت ساز سی فایو به شما کمک می کند تا کسب و کار خود را به آسانی و با کیفیت در سریعترین زمان وارد فضای مجازی کنید. گاهی افزایش سرعت در کاری باعث افت کیفیت آن می شود اما ما اینجا تکنولوژی را در اختیار شما قرار میدهیم تا به جای اینکه روزها و ماه ها وقت خود را صرف طراحی و تولید وب سایت اولیه نمایید، زمان ارزشمند خود را روی توسعه کسب و کار و دیجیتال مارکتینگ معطوف کنید، چراکه ما معتقدیم نگهداری بهینه سازی و نهایتا درآمد سازی از سایت مهم تر از راه اندازی اولیه آن است. هرچند راه اندازی اولیه سایت هم بسیار مهم است بنابراین باید بدنبال سرویس هایی باشید تا سریع و با کیفیت شما را وارد فضای مجازی کنند، پس کافیست همین الان با کمک سی فایو این نمونه را نصب نموده و تستش کنید.

سایر قالب های ساخت سایت رستوران:

11 + 7 =