1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز
Loading...

تفاوت بسته های اقتصادی و ویژه سایت ساز سی فایو

تیم پشتیبانی سی فایو

تفاوت بسته های ویژه و اقتصادی سایت ساز و فروشگاه ساز سی فایو :

پلن اقتصادی سی فایو تمام امکانات یک سایت خوب را برای شما فراهم می آورد اما اگر بخوهید یک سایت حرفه ای تر و قدرتمندتر داشته باشید پیشنهاد میکنیم بسته ویژه سی فایو را تهیه کنید، در ادامه به چند آیتم از ویژگی های بسته vip سی فایو اشاره خواهیم کرد:

 

1- حجم بیشتر هاست ( 3 گیگ ) و ترافیک ماهانه 30 گیگ :

بسته ویژه سی فایو به شما 3 گیگ فضا می دهد تا هرآنچه لازم دارید را روی سایت خود آپلود کنید.
ما در سی فایو اعتقادمان این است که مبلغی که از کاربران دریافت میشود صرفا برای پشتیبانی سالانه است . برای مقرون بصرفه بودن انتخاب خود کافیست سری به سرویس های هاستینگ خوب و معتبر بزنید و قیمت خرید 3 گیگ هاست هتزنر آلمان که جزو باکیفیت ترین دیتاسنترها صای اروپاست را استعلام کن ید، تا مطمئن شوید سی فایو بهترین انتخاب برای شماست.

 

پهنای باند ترافیک ماهانه 30 گیگ است که خیال شما را آسوده خواهد کرد. لازم بذکر است در ابتدای هر ماه میلادی پهنای باند و ترافیک مصرفی سایت مشتریان عزیز ریست شده و مجدد محاسبه می شود و این مقدار آنقدر زیاد هست که جای هیچ نگرانی نباشد گذشته از این همین محدودیت هم برای حفظ امنیت وب سایتها قرار داده شده، چراکه اگر سایت شما مورد حمله قرار بگیرد براحتی با مصرف یکباره یا بیش از حد این مقدر ادمین سرور متوجه شده و موضوع را پیگیری می کند.

 

بسته ویژه سایت ساز سی فایو

 

2- میزبانی سایت شما بر روی سرور vip سی فایو

سی فایو بدلیل تعداد زیاد مشتریان خود، وب سایت ها را بر روی سرورهای متعددی نگهداری می کند به چند دلیل:

 

اولا تعداد زیاد هاست اشتراکی روی یک سرور باعث افت کیفیت وب سایت ها در باز شدن آنها خواهد شد. بهمین دلیل سی فایو سایتهای را روی سرورهای مختلفی توزیع نموده است.

 

دوما امنیت سرورها و وب سایتها چالش جدی است که برای امنیت بیشتر سی فایو وب سایت های مشتریان خود را روی سرورهای مختلفی توزیع نموده تا در صورت از دسترس خارج شدن احتمالی یک سرور بقیه مشتریان دچار مشکل قطعی نشوند.

 

اما دلیل سوم : یکی از مهمترین فعالیتهای پر تکرار سرورها گرفتن بکاپ های روزانه هفتگی و ماهانه است و نکته ی مهم این است که پلن تهیه بکاپ سرورهای سی فایو بصورت ضربدری طراحی و پیاده سازی شده طوریکه بکاپ هر سایت در سرور دیگری نگهداری میشود تا چنانچه هارد سرور سوخت براحتی بتوان اطلاعات سایتها را روی سرور بکاپ بازگردانی نمود.
بعد از توضیحات مفصل فوق باید بگوییم که سی فایو برای مشتریان ویژه خود سرور ویژه ای با منابع سخت افزاری قدرتمندتری فراهم نموده تا مشتریانی که میخواهند از خدمات بهتری برخودار باشند وب سایتشان بر روی این سرورها میزبانی کنیم.اگرچه ما تمام تلاشمان را میکنیم تا میزان در دسترس بودن سرورهای اقتصادی و ویژه در یک سطح عالی و پایدار باقی بماند اما باتوجه به آنچه گفته شد سرورهای ویژه از منابع قوی تری برخوردارند.

 

تیم پشتیبانی سی فایو

 

3- چکاپ دوره ای و فصلی وب سایت و فروشگاه آنلاین مشتریان سی فایو

تیم پشتیبانی سی فایو هر فصل یکبار کلیه سایتهای مشتریان را بررسی کرده و دروصورت مشاهده مشکل آن را برطرف کرده و به اطلاع مشتریان میرساند. یکی از مهمترین وجه تمایز سی فایو همین است که بعد از راه اندازی و تحویل وب سایت به مشتری آنرا رها نکرده و هر فصل یکبار کلیه وب سایتها را چکاپ کرده و مشکلات احتمالی را برطرف می نماید.
عدم پشتیبانی یکپارچه وب سایت یکی از مهمترین چالشهایی که افراد با آن مواجه هستند، فرض کنید شما برای اینکه حس میکنید خودتان از پس کار طراحی سایت با هزینه کمتر برمی آیید به یک سایت فروشنده قالب مراجعه کرده و یک فالب از آن وب سایت تهیه میکنید.
و در مرحله بعدی از یک سرویس هاستینگ 1 گیگ هاست خریداری میکنید . گذشته از سختی هایی که در راه اندازی اولیه سایت با آن مواجه خواهید شد فرض میکنیم سایت شما راه اندازی شده و بعد از مدتی به هر دلیلی دچار مشکل فنی می شود.
مشکلات شما از همینجا شروع می شود، شما نمی دانید مشکل از هاست یا قالب است، بعد از اینکه بسختی فرد یا وب سایتی که قالب را از آن خریدید را پیدا کردید به او یک تیکت میزنید که قالب سایتتان دچار مشکل شده است، فرد فروشنده احتمالا بعد از بررسی می گوید که این مشکل از قالب سایت شما نیست و موضوع را از شرکت هاستینگ پیگیری نمایید.
شما هم حرف وی را قبول کرده و به شرکت هاستینگ مراحعه میکنید و آنها هم همین حرف را تحویل شما میدهند که هاست شما بدون مشکل کار میکند و به فروشنده قالب مراجعه کنید همین کافیست تا حداقل یکفهته سایت شما را دچار اختلال کند.

 

خودمانی بگوییم 🙂 سری که درد نمیکند را دستمال نبندید! 

 

اگر سایت خود را با سی فایو بسازید در صورت بروز هرگونه قعطی یا مشکل کافیست فقط یک تیکت به مرکز پشتیبانی سی فایو ارسال کنید. تیم پشتیبانی سی فایو بدیلیل اینکه اشراف کامل به تمامی بخش های وب سایت شما دارد و از طرفی وب سایتها بر روی سرورهای اختصاصی سی فایو میزبانی می شوند و مالکیت این سرورها کاملا متعلق به سی فایو است، درخواست شما را در اسرع وقت پیگیری خواهند کرد.
سی فایو یکی از سرویس های شرکت فناوری اطلاعات اسپاد است، اسپاد روی سرویسهای مختلف خود میزبان بیش از 12 هزار مشتری است، یکی از ویژگی های قابل اتکا در سی فایو قدمت و پشتیبانی از مشتریان بزرگ سازمانی است به عنوان نمونه شرکت هلدینگ صنایع شیر ایران پگاه تنها یکی از مشتریان سی فایو است که پشتیبانی کلیه وب سایتهای کارخانجات و شرکت های زیر مجموعه خود را به سی فایو و فناوری اطلاعات اسپاد سپرده است. بنابراین اگر میخواهید شرکتی که پشتیبان سازمانهای بزرگ است پشتیبانی وب سایت شما هم باشد، سی فایو را امتحان کنید.

 

پشتیبانی سایت ساز سی فایو

 

4- چک لیست سئو شامل 10 کار مهم و اساسی برای سئو داخلی وب سایت:

همانطور که می دانید تقریبا هرکسی برای خرید محصول یا خدمات مورد نظرش آنرا در گوگل جستجو می کند و یا اینکه اگر اسم شما را جایی شنیده باشد و بخواهد دوباره به شما مراجعه کند اول نام برند و مجموعه شما را در گوگل جستجو می کند، خوب شما آیا جایگاهی در گوگل دارید؟
پس دست بکار شوید و همین الان یک سایت برای کسب و کارتان بسازید و خود را به گوگل نشان دهید. برای مشتریان ویژه خدمات سئو داخلی که شامل موارد متعددی است، بعد از تکمیل محتوای اولیه انجام می شود.

 

چک لیست برخی از اقدامات بهینه سازی سئو داخلی برای بسته های ویژه سی فایو :

  1. درج تایتل و توضیحات مناسب با کسب و کارتان برای عنوان وب سایت
  2. بهینه سازی حجم تصاویر تا 5 صفحه
  3. تنظیم و بهینه سازی یوئاست
  4. ایجاد و تنظیم سایت سایت مپ روی یوئاست
  5. ایجاد ربات تکسrobot.text
  6. فعالسازی gzip
  7. معرفی و تنظیم وب مستر تولز روی ایمیل کاربر
  8. Alt گذاری 20 تصویر
  9. ارتقا و بهینه سازی پرفرمنس سایت بر اساس سایت جی تی متریکس و اخذ نمره B یا A
  10. افزایش چشمگیر سرعت بارگزاری سایت و نصب افزونه افزایش سرعت
  11. قعالسازی اس اس ال SSL

:: اگر سایت شما بلحاظ ظاهر و محتوا مرتب باشد سی فایو آنرا در قسمت مشتریان قرارداده و یک لینک فالو نیز به سایت شما داده خواهد شد.

 

مشاوره سایت ساز سی فایو

 

فیلم های آموزشی راهنمای کار با سایت و برگزاری کارگاه آموزشی آنلاین برای مشتریان سی فایو :

وب سایت یا فروشگاه آنلاین شما ظرف 59 ثانیه ساخته می شود، بعد از راه اندازی اولیه شما باید محتوای مورد نظر خود را روی سایت بارگذاری کنید عکس، اسلاید، منو و نوشته هایی که مدنظرتان هست را براحتی می توانید به سایت اضافه کنید.
سایت ساز سی فایو بخشی تحت عنوان tv.see5.net راه اندازی نموده و فیلم های آموزشی کار با سایت را در اختیار کاربران قرار می دهد، گذشته از این در صورت درخواست کاربر، کلاس آموزشی آنلاین نیز برگزار خواهد شد.

 

من وقت بارگذاری محتوا و سایت کار با را ندارم چطور بدون دردسر سایت شرکتم را بسازم؟

اگر شماهم مدیر پرمشغله ای هستید و نمی خواهید وقت خود را صرف محتوادهی سایت کنید، می توانید آنرا بصورت کامل به تیم سی فایو بسپارید تا محتوای مورد نظر شما به شکل زیبایی روی سایت بارگزاری شود، سی فایو بدلیل برخورداری از تیم حرفه ای و توانمند و باتجربه با دریافت مبلغی بسیار ناچیز 5 صفحه اصلی وب سایت شرکت شما را به زیبایی محتوادهی می کند.
5 صفحه اصلی شامل، صفحه اول سایت، صفحه تماس با ما، درباره ما، معرفی کلی محصولات و خدمات و نمونه مشتریان.
ماهم پیشنهاد میکنیم اگرمی خواهید سایتتان یک سروگردن از بقیه بالاتر باشد محتوادهی آنرا به تیم سی فایو بسپارید اگرچه بخش زیادی از مشتریانمان بدلیل ساده بودن کار با پنل سایت این کار را خودشان انجام می دهند .

 

نکته : شما می توانید بسته اقتصادی سی فایو را خریداری کنید و بعد از مدتی آنرا به بسته ویژه ارتقا دهید.

امکانات پایه ی بسته های اقتصادی سایت ساز و فروشگاه ساز سی فایو چیست؟

  • یک وب سایت کامل
  • دامنه آی آر رایگان
  • 1گیگ هاست هتزنر آلمان با 20 گیگ ترافیک ماهانه
  • پشتیبانی یکساله اقتصادی
  • درگاه متصل به درگاه پرداخت زرین پال یا بانک ملت
  • امکان ساخت بی نهایت صفحه، نوشته و برگه
  • پنل کاملا مستقل و اختصاصی هاست
  • اکانت ایمیل نامحدود مثل info@namesite.ir
  • سیستم بکاپ گیری 2روز در هفته، هفته ای و ماهانه
  • بکاپ گیری بصورت ریموت جهت افزایش امنیت
  • بهینه سازی امنیتی هسته سایت با افزونه aiowp
  • امکان توسعه نامحدود و افزودن پلاگین های مختلف بعد از نیازسنجی و بررسی
  • امکان افزودن پلاگین و امکانات خاص شما توسط سایر برنامه نویسان (عدم وابستگی به سی فایو در توسعه وب سایت)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *