1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز (1 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...

۵ ویژگی تکنولوژی سایت ساز سی فایو

۱- صرفه جویی در وقت و زمان

قطعا برای شما که می خواهید کسب و کار اینترنتی خود را استارت بزنید و آزمون و خطای بازاریابی آنلاین را تجربه کنید سرعت عمل و استفاده بهینه از زمان بسیار حائز اهمیت است راه اندازی وب سایت یا فروشگاه آنلاین کارهای فراوانی را می طلبد، برنامه ریزی پلن تجاری، تبلیغات و بازاریابی از جمله کارهای زمان بری است که باید وقت زیادی را صرف آن نمایید در کنار اینها برنامه ریزی و طراحی یک سایت خوب کار بشدت سخت و دشوار و زمان بری خواهد بود ، ابتدا باید تیم های مختلف طراحی سایت را بررسی کنید آن هم با کمک یک مشاور فنی خبره، در غیر اینصورت در دام افراد سودجو و غیر فنی خواهید افتاد، اینکه وب سایت شما با چه سطحی از تکنولوژی وب طراحی شود و از چه سیستم مدیریت محتوایی استفاده کنند بسیار شانسی بوده و در این مرحله هم ممکن است دچار چالش های فراونی شوید که بیرون آمدن از آن هزینه ی زیادی را به سرمایه شما تحمیل می کند، مثلا ممکن است تیمی که سراغ آن رفتید از سیستم مدیریت محتوایی استفاده کند که صرفا خودشان آنرا کد نویسی کرده باشند اینجاست که مشکل و دردسرهای شما آغاز می شود و باید تا ابد به آن تیم فنی سنجاق شوید و برای توسعه ی وب سایت تان مدام به آن تیم مراجعه کنید گاهی اوقات هم بدلیل نداشتن صرفه اقتصادی ممکن است تغییراتی که شما می خواهید را انجام ندهند. به همین دلیل و هزاران دلیل دیگر است که ما پیشنهاد می کنیم بهترین روش برای طراحی یک سایت سراغ سیستم های مدیریت محتوای اپن سورس بروید (برای مطالعه مزیت سیستم اپن سورس این مقاله را بخوانید). سی فایو تمامی مراحل فنی راه اندازی یک سایت را در کسری از دقیقه برای شما انجام می دهد تا شما بتوانید انرژی و زمان خود را بصورت متمرکز روی اینترنت مارکتنیگ و روشهای بازاریابی اینترنتی معطوف نمایید و از حیث فنی آسوده خاطر باشید .

۲- استفاده از سیستم قدرتمند وردپرس

شرکت فناوری اطلاعات اسپاد سیستم مدیریت محتوای خاصی را تولید نکرده بلکه با طراحی و تولید تکنولوژی سی فایو (سایت ساز سی فایو)، وب سایتهای وردپرسی قدرتمند و زیبا را با کیفیت و استاندارد های wsc راه اندازی می کند . ما در تکنولوژی سی فایو از معتبر ترین سیستم های قدرتمند طراحی سایت یعنی (وردپرس – جوملا – مگنتو – اپن کارت ) استفاده می کنیم به این معنی که مثلا سیستم قدرتمند وردپرس را با تمپلت کاملا کانفیگ شده و آماده بصورت اتومات نصب کرده و همانجا تحویل کاربر می دهیم. طراحان حرفه ای می دانند که تنظیم یک تمپلت وردپرس توسط یک ربات آن هم بصورت کاملا اتومات و خودکار در ۵ دقیقه چه ارزشی دارد!

سایت ساز سی فایو

۳- تمپلت های جذاب و بی نظیر

در سی فایو بیش از ۵۰ قالب زیبا و متنوع بر اساس کارکرد های مختلف دسته بندی شده اند که شما در زمان کوتاهی می توانید وب سایت خود را از میان آنها انتخاب نمایید تیم طراحی هنری تکنولوژی سایت ساز سی فایو با بررسی بهترین و زیبا ترین قالبهای وردپرسی دنیا بهترین های آنها را در موضوعات مختلف گزینش نموده تا شما با سریعترین روش وب سایت متناسب کسب و کار خود را از میان آنها انتخاب نمایید. و سایتی بروز و مدرن داشته باشید. تمپلت های موجود از تمامی استانداردهای طراحی وب W3C برخوردار هستند.

سایت ساز

۴- نسخه موبایلی

در حال حاضر استفاده از تلفن های هوشمند یک عادت عمومی شده و خیلی از کاربران اینترنت به جای نشستن پشت کامپیوتر ترجیح میدهند وب گردی خود را با تلفنهای هوشمند حین نوشیدن چای یا در رختخواب انجام دهند، بنابراین داشتن سایتی زیبا متناسب با گوشی های هوشمند بسیار ضروری بنظر میرسد وب سایتهایی که بتوانند در گوشی های هوشمند و تبلت ها به زیبایی هر چه تمامتر سایت شما را به کاربر نشان دهند اصطلاحا واکنش گرا یا ریسپانسیو گفته می شود. تمامی وب سایتهای سی فایو دارای این قابلیت می باشند برای بررسی این امکان کافیست در هنگام مشاهده نسخه دمو تمپلت های سی فایو مرورگر خود را در سایز موبایل یا تبلت تنظیم نمایید.

 

۵- سرور میزبانی قدرتمند و سریع

خرید و انتخاب یک هاست میزبانی قدرتمند در طراحی یک سایت زمان بر و پیچیده است، سروری که سایت شما را میزبانی می کند باید بالا آمدن سایت شما را بصورت تقریبا دائمی تضمین نماید علاوه بر آن از سرعت بارگزاری خوبی برخوردار باشد تا کاربران سایت شما براحتی بتوانند بین صفحات سایت شما منتقل شوند و از محتوایی که برای آنها در نظر گرفتید استفاده کنند، سی فایو با داشتن یک سرور اختصاصی مناسب در ایران و آپتایم ۹۹% خیال شما را از این نظر نیز اسوده خواهد نمود.

دیدگاه ها بسته شده است