1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز
Loading...

محتوادهی سایت بعد از خرید سی فایو 1

سایت ساز سی فایو

بعد از خرید نسخه کامل سی فایو، چگونه سایتم را محتوا دهی کنم ؟ چگونه آنرا آماده سازی کنم؟ لوگو و اسلاید و صفحه اول رو چطور میتوان تغییر داد؟ منوها رو چطوری باید درست کرد ؟

سلام به کاربران عزیز سی فایو، طی چند آموزش قصد داریم تا نحوه آماده سازی سایت سی فایو را گام به گام توضیح دهیم، همانطور که می دونید محتوا دهی و نحوه چینش و بارگزاری محصولات و خدمات شما در سایت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است بطوریکه اگر این محتوا دهی مرتب، زیبا و اصولی نباشد هم باعث افزایش نرخ خروج کاربر از سایت شده و هم موتورهای جستجو را از سایت شما فراری می دهد . شما با طراحی سایت برای کسب و کارتان می خواهید به بهترین وجه ممکن کالا و خدمات خود را معرفی کنید تا هرکسی کالا و خدمات شما را لازم دارد براحتی با نوع فعالیت شما آشنا شده و پس از کسب اطلاعات از محصولات و خدمات کسب و کار شما استفاده کند.

به جرعت می توان گفت بارگزاری خوب محتوا از طراحی سایت مهم تر است و اگر این کار را خوب انجام دهید کابر را در سایت نگه داشته و بتدریج می توانید او را به مشتری تبدیل کنید. پس لطفا وقت بگذارید و کمی روی سایتتان کار کنید تا شاهد نتایج جذاب و حیرت انگیز آن باشید. بله نتایج حیرت انگیز زمانی اتفاق می افتد که شما کالا و خدمات تان را بخوبی روی سایت معرفی کرده و روی بهینه سازی برای موتورهای جستجو کار کنید که همین امر باعث جذب ترافیک ارگانیک از موتورهای جستجو شده و گوگل شما را در صدر نتایجش نشان خواهد داد البته رسیدن به صدر نتایج گوگل خودش مقوله ای بسیار مفصل و جذاب است ولی باتوجه به هماهنگی بسیار خوب سایت های سی فایو با گوگل زحمت شما کمتر شده و باید تمرکز خود را روی محتوا دهی اصولی بگذارید. نحوه رسیدن به صدر نتایج گوگل را در سایر آموزش ها، به شما آموزش خواهیم داد.

در این راهنما شما با نحوه ی آماده سازی اولیه سایت متناسب با برند و کسب و کارتان را یاد خواهید گرفت، نگران نباشید مطالب آموزشی بصورت خلاصه و گام به گام ارائه می شود و در هر مرحله از کار چنانچه دچار مشکل شدید می توانید با تیم پشتیبانی سی فایو تماس گرفته و مشورت کنید.

1- ثبت و اتصال دامنه به سایت و حذف see5.net از دامنه:
این کار بعهده تیم پشتیبانی سی فایو بوده و پس از ساخت اکانت در سایت نیک و اعلام نیک هندل اختصاصی شما به سی فایو دامنه را بصورت رایگان برای سایت تان ثبت کرده و به سایت متصل می کنیم.

2- در مرحله ی بعدی وارد مدیریت سایت شده و تنظیمات همگانی را انجام دهید:

  • منوی سمت راست تنظیمات > تنظیمات همگانی موارد زیر را انجام دهید:
  • یک عنوان خوب برای سایت مشخص کنید مثلا بنیان بتن
  • توضیحات خوبی برای سایت بنویسید که بیشترین انطباق را با خدمات و محصولات شما داشته باشد ( برای موتورهای جستجو بسیار مهم است) مثلا بزرگترین شرکت تولید کننده بتن در کشور

3- برای تغییر لوگو سایت

  • از منوی سمت راست وارد نمایش > تنظیمات قالب > گلوبال > لوگو
  • لوگو سایت را آپلود کنید
  • اگر لوگوی آماده ای برای شرکت یا کسب و کارتان ندارید از قسمت پایین صفحه گزینه (لوگو متن) استفاده کنید و عنوان شرکت خود را وارد کنید. مثلا : شرکت بنیان بتن

4- تغییر اسلاید صفحه اول سایت

پس از اینکه وارد قسمت مدیریت شدید کافیست یکبار وارد صفحه اول سایت شده و طبق تصویر زیر عمل کنید

سایت ساز سی فایو

اسلاید های سایت را براحتی با چند کلیک می توانید تغییر دهید.

فقط ذکر چند نکته مهم:

  • اگر در سایت از تصاویر خوب جذاب و باکیفیت استفاده نکنید سایت شما ضعیف و آماتور بنظر میرسد.
  • عرض تصاویر اسلاید را روی 1366 تنظیم کنید . بهیچ عنوان برای تغییر سایز تصاویرآنرا از یکطرف نکشید، این کار باعث دفرمه شدن تصویر شده و ظاهر سایت را خراب می کند.
  • حجم تصاویر نباید بیشتر از 150 کیلو بایت باشد برای بهینه کردن حجم تصاویر، عکس مورد نظر را در فتوشاپ باز کرده و کلید های ctrl+shift+Alt+S را بزنید تا پنجره بهینه سازی تصاویر باز شود، در مرحله بعد تنظیمات را طبق تصویر زیر انجام دهید تا یک تصویر کم حجم و با کیفیت را برای شما بسازد.
  • :: در پنجره باز شده، تصویر را روی jpeg و سپس height تنظیم کنید.

 

سایت ساز سی فایو

 

در پایان بد نیست این نمونه فیلم آموزشی نحوه ی تغییر اسلاید رو ببینید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *