1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز (3 votes, average: 3,33 out of 5)
Loading...

طراحی و ساخت لوگو : معرفی 6 سایت دانلود نمونه لوگوهای رایگان و جذاب

طراحی لوگو و تاثیر آن بر ذهن مشتریان:

طراحی لوگو رایگان و جذاب یکی از دغدغه های افراد برای شروع کسب و کارشان است، باتوجه به این اصل که در ابتدای شروع استارتاپ یا کسب وکار باید بودجه های خود را مدیریت کنید و از طرفی هزینه طراحی لوگوی اختصاصی عمدتا هزینه بردار است، داشتن منبعی رایگان برای یافتن لوگو متناسب با وب سایتمان می تواند اهمیت زیادی در طراحی سایت حرفه‌ای داشته باشد، ما در سایت ساز سی فایو بعد از ساخت سایت به شما کمک می کنیم تا وب سایت خود را بسرعت بسازید و در کنار آن ابزارها و امکاناتی که به آماده سازی وب سایت شما کمک می کند را نیز معرفی خواهیم کرد.

همانطور که می دانید حافظه بصری یکی از قوی ترین ابزار ممکن برای تبلیغات و تاثیر گذاری بر روی مخاطب است. اکثر ما وقتی تبلیغی را می بینیم رنگ، لوگو ، و طرح های بکار رفته یک برند را به ذهن می سپاریم. به عنوان مثال وقتی درباره تکنولوژی موبایل یا لبتاپ صحبتی به میان می آید یکی از برندهای مطرحی که به ذهن خطور میکند اپل می باشد اگر دقت کرده باشید شما در اولین یادآوری سریع، مغز شما ظاهر یک مک بوک را به یاد نمی آورد بلکه برند لگو اپل را به یاد می آورد در واقع می توان گفت اگر می خواهید یک یادآوری سریع در ذهن مشتریان خود داشته باشید یکی از گزینه های که می تواند به شما کمک کند طراحی لوگو زیبا است . بنابراین قصد راه‌اندازی هرگونه سایتی را داشته باشید، چه طراحی سایت خبری و چه ساخت فروشگاه اینترنتی، طراحی لوگوی خاص برای برند شما اهمیت بسیاری دارد.

آموزش ساخت لوگو برای طراحی وب سایت :

همانطور که می دانید سایت ساز سی فایو یکی از بزرگترین پلتفرمهای ساخت وب سایت است، بعد از ساخت وب سایت یکی از مهمترین کارها ساخت لوگو زیبا برای وب سایت است که ما در این مقاله به معرفی و آموزش ابزارها و وب سایتهای ساخت لوگو خواهیم پرداخت تا شما در حین طراحی سایت بتوانید بهترین لوگو را برای سایت خود ایجاد کنید . کاربران عزیز سی فایو می توانند با کمک این مقاله بهترین لوگو را برای وب سایت های خود طراحی و اجرا کنند.

 

قیمت طراحی لوگو حرفه ای :

اگر بخواهید یک لوگو کارآمد و زیبا با اصول روانشناسی طراحی کنید ممکن است برای شما هزینه های سنگینی داشته باشد. اگر در ابتدای راه هستید، انجام چنین هزینه ای مقرون به صرفه نیست و شاید ترجیح دهید به یک فرد تازه کار با هزینه کمتر سفارش طراحی لوگو خود را بدهید، اما طراحی لوگو ارزان شاید چندان چنگی به دل نزند، روش دیگر این است که از نرم افزار طراحی لوگو استفاده کنید که این را هم توصیه نمی کنیم بدلیل اینکه غالبا این نرم افزارها ضعیف و محدود هستند.

خبر خوب این است که ما در این مقاله می خواهیم روش طراحی لوگو حرفه ای آنلاین را به شما معرفی کنیم. در این روش با بررسی چندین منبع رایگان نمونه لوگو های جذاب و صرف کمتر از 30 دقیقه زمان خواهید توانست ، اگر بدنبال طراحی آرم برای شرکت یا طراحی لوگو برای وب سایت خود هستید در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا 6 وب سایت کارآمد طراحی لگو، پوستر، بنر و … را به شما معرفی کنیم.

دسترسی سریع:

 

1- طراحی لوگو با وب سایت کانوا

کانوا یک وب سایت فوق العاده برای طراحی رایگان لوگو است.کافی است در این وب سایت عضو شوید تا از امکانات بی نظیر آن استفاده کنید.این وب سایت علاوه بر طراحی لگو ، امکان طراحی پوستر، طراحی کاور برای اکانت فیسبوک،  طراحی عکس برای اینستاگرام و … را دارد.

طراحی لگو رایگان وب سایت canva.com

 

ویژگی های وب سایت canva

  • ویرایشگر عکس حرفه ای و قدرتمند آنلاین Canva:

    این ویرایشگر به شما امکان ویرایش طرح انتخابی را میدهد. در این ویرایشگر شما می توانید رنگ متن و رنگ لگو خود را تغییر دهید . به لگو خود یک شعار اضافه کنید و یا با اضافه کردن shape و آیکن طرح لگو خود را زیباتر کنید.

  • نصب افزونه های آنلاین بر روی ویرایشگر آنلاین :

    Canva با ارائه افزونه های که بر روی ویرایشگر آنلاین این سایت می توانید نصب کنید انتظار از یک ویرایشگر عکس آنلاین را فراتر برده است کافی است از بخش توسعه ویرایشگر افزونه های مورد نیاز خود جهت ویرایش عکس را نصب و از کارکردن با آن لذت ببرید. ( این افزونه ها به صورت ۷ روز رایگان در اختیار شما قرار می گیرد )

  • قابلیت آپلود کردن تصاویر و ویرایش آنها به صورت آنلاین :

    اگر شما طرح اولیه ی از لگو خود را داشته باشید کافی است آن را در Canva آپلود کنید و با ویرایشگر عکس حرفه ای Canva بر روی آن تغییراتی اعمال و آن را دانلود کنید.

  • ایجاد تیم و انجام کار تیمی :

    اگر شما تمایل دارید تیم شما در جریان طراحی لگو قرار گیرند می توانید از طریق شبکه های اجتماعی یا ارسال ایمیل آنها را به این سایت دعوت کنید و به صورت گروهی بر روی طرح لگو خود کار کنید.

 

کار کردن با وب سایت freelogodesign بسیار راحت و ساده است. کافی است نام شرکت خود را وارد نمایید تا freelogodesignبه شما تعداد زیادی از طرح های از پیش طراحی شده را نمایش دهد.

طراحی لگو رایگان وب سایت freelogodesign

حالا شما می تونید با وارد کردن نام شرکت خود(Your company name) وانتخاب زمینه کاری (Your industry) به مجموعه از طراحی های جذاب و متنوع دسترسی داشته باشید و از بین هزاران طرح پیشنهادی  مرتبط با کار خود دسترسی داشته باشید.

با استفاده از ویرایشگر عکس این وب سایت شما می توانید طرح لگو خود را به شکل دلخواه تغییر رنگ دهید و ویرایش کنید. بعد از اتمام ویرایش کافی است بر روی دکمه Save کلیک کنید تا طرح ذخیره و به صفحه دانلود هدایت شوید.

اکانت رایگان این وب سایت به شما طرح 200×200با فرمت pngرا می دهد. در صورتی که نیاز به امکانات بیشتر داشتید کافی است بر حسب نیاز اکانت های دیگر را خرید نمایید.

 

3- ساخت لوگو رایگان با وب سایت freepik

نام شرکت یا تیم خود را وارد کنید تا freepik مجموعه ای از لگوهای و آیکن های هم خانواده را برای شما به نمایش بگذارد.

طراحی لگو رایگان وب سایت Freepik

اگر به دنبال یکسان سازی استفاده از آیکن ها و المان های طراحی سایت و کارت ویزت ها و کاتالوگ های خود هستید وب سایت freepickیک این امکان را برای شما فراهم می کند و آیکن های که نیاز دارید را در دو فرمت Vectorو PSDبه شما ارائه میدهد. برای کار کردن با این وب سایت کافی است عنوانی که می خواهید برای آن لوگو یا آیکن داشته باشید در وب سایت وارد نمایید و زمینه کاری خود را مشخص کنید تا freepickمجموعه های بی نظیری از المان های مختلف را به شما ارائه دهد.

4- طراحی لوگو رایگان با وب سایت logologo

طراحی سریع لگو خود را با logologo در چند دقیقه انجام دهید. با ورود به این وب سایت با صدها طرح مختلف با رنگهای و طرح های جذاب  در اختیار شما قرار میگیرد و شما می توانید از بین صدها طرح مختلف لگو مناسب با کسب و کار خود را انتخاب و آن را به رایگان شخصی سازی کنید و پس از پایان کار آن را دانلود نمایید.

برای کار کردن با این وب سایت کافی است زمینه کاری خود را در کادر جستجو وارد کنید تا لگوهای که مشابه با کار شماست جستجو و به شما نمایش داده شود. این وب سایت ویرایشگر آنلاین برای نسخه رایگان ندارد ولی فرمتهای مختلفی برای دانلود در اختیار شما قرار میدهد. شما می توانید پس از دانلود لگو مورد نظرتان در نرم افزارهای مثل فتوشاپ یا کورل دراو تغییرات دلخواهتان را اعمال کنید.

 

5- مشاهده 61970 نمونه لوگو رایگان با وب سایت vecteezy 

طراحی لگو رایگان با وب سایت vecteezy.com

 

Vecteezyیک آرشیو کامل از انواع لگوها با قابلیت فیلترهای متفاوت به شما این امکان را می دهد تا طرح های مختلفی برای لگو بنر برچسب های وب سایت خود و… در انواع مختلف فرمتها از جمله وکتور؛ png؛ illustration  و … طراحی و دانلود کنید.

Vecteezyیک ادیتور حرفه ای به شما میدهد که می توانید با Chrome ,Chromium و opera با این ابزار آنلاین کار کنید و در کمترین زمان ممکن به خواسته خود برسید.

 

6- رنگی رنگی ترین نمونه لوگوها در dribbble.com

می خواهید بهترین لوگوهای طراحی شده برای کسب و کارهای مختلف در دنیا را ببینید؟ دریبل را جدی بررسی کنید! dribbble فوق العاده ترین منبع نمونه کارهای طراحان برتر دنیاست که می‌توانید از آن‌ها برای ساخت فروشگاه اینترنتی یا طراحی سایت شخصی خودتان استفاده کنید. دریبل شاید به شما اجازه دانلود فایل لایه باز لوگو را ندهد اما بهترین منبع در الگو گرفتن و تغذیه خلاقیت شما برای طراحی لوگو حرفه ای است.

 

نمونه طراحی لوگو رایگان

طراحی لگو رایگان با وب سایت dribbble.com

 

 

جمع بندی:

چگونه یک لوگو طراحی کنیم؟

ابتدا این سوال را از خود بپرسید که آیا کسب و کار شما نوپا است یا کسب و کاری پردرآمد دارید؟! هزینه طراحی یک لوگو خوب بالای یک میلیون تومان است، این رقم برای یک کسب و کار پردآمد و رشد یافته کاملا توجیه دارد، اما تعرفه طراحی لوگو حرفه ای برای یک استارتاپ یا وب سایتی که تازه فعالیت خود را آغاز نموده نسبتا بالاست،  یک کسب و کار نوپا شاید حتی توان پرداخت هزینه طراحی یک لوگو ساده را هم نداشته باشد، پس پیشنهاد می کنیم برای ساخت لوگو از وب سایت های معرفی شده در بالا استفاده کنید.

ما در این مقاله سعی نمودیم تا چندین منبع جذاب و رایگان برای طراحی آرم و لوگو، طراحی مهر را معرفی کنیم، منابعی که بهترین نمونه لوگوهای عالی دنیا را جمع آوری نمودند، لوگوهایی جذاب از بهترین طراحان لوگو در سراسر دنیا که بسیار خیره کننده و منحصر بفرد هستند، در این وب سایت ها هزاران نمونه آماده لوگو موجود است شما با جستجو موضوعی که بدنبال آن هستید می توانید بهترین لوگوهای آماده را پیدا کرده و با اندکی تغییر آنها را در وب سایت خود استفاده کنید.

 

معرفی یک ابزار آنلاین برای ساخت لوگو رایگان:

در انتهای این پست یک وب سایت عالی برای ساخت لوگو آنلاین معرفی می کنیم که بسیار جالب و هیجان انگیز لوگو را با توجه به کلمه کلیدی مد نظر شما و صنعتی که در آن فعالیت می کنید بصورت آنلاین می سازد. این لوگو ساز آنلاین بسیار ساده و جالب کار می کند پیشنهاد می کنم از آن استفاده کنید.

 

سی فایو لوگو ساز نیست! SEE5 یک سایت ساز است 🙂

ما این پست را برای کاربران سایت ساز حرفه ای سی فایو نوشتیم تا بعد از ساخت و ایجاد سایت بتوانند براحتی با راهنمای فوق لوگو مورد نظرشان را بصورت رایگان بسازنند اما جالب است که این پست بدلیل ابزارهای خوبی که در آن معرفی شده مورد استقبال کاربران قرار گرفت و جناب گوگل این مطلب را به صفحه اول گوگل آورده است. ما سرویس ساخت لوگو آنلاین رایگان نیستیم! سی فایو SEE5 یک سایت ساز حرفه ای است که تاکنون با آن بیش از 100 هزار وب سایت ساخته شده، اگر مایل به ساخت و طراحی سایت با سی فایو بودید خوشحالم می شویم نسخه 7 روزه تست رایگان ما را تست نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *