1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز
Loading...

بهترین فروشگاه های اینترنتی ایران

فروشگاه اینترنتی همان وب سایتی است که محصولات فیزیکی متعددی در آن به صورت آنلاین به مشتریان و متقاضیان فروخته می‌شود. برخی از این وبسایت‌ها دارای مجله هستند که ابتدا به مخاطبان خود کمک می‌کنند تا مشکلات متعدد خود را در یک زمینه خاص برطرف کنند. این ارائه پیشنهاد می‌تواند صرفا برای تبلیغات محصولات خودشان باشد یا تبلیغات برای فروش محصولات دیگر وب‌ سایت‌های فروشگاهی باشد. این ترفند از فروش محصولات در بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین سراسر جهان دیده می‌شود. وبسایت‌های فروشگاهی ایران هم دست کمی از سایر فروشگاه‌های آنلاین سراسر جهان ندارند. چرا که این سایت‌ها توانسته‌اند در میان هواداران خود، محبوب واقع شوند. میانگین خرید مشتریان آن‌ها از این سایت‌ها نشان دهنده این است که تا اکنون، به چه میزان در اجرای فرآیند بازاریابی خود به طور موفقیت‌‎آمیز عمل کرده‌اند. برای داشتن فروشگاه اینترنتی می توانید از سرویس های فروشگاه ساز رایگان مثل سی فایو استفاده کنید.

لیستی از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی ایران

سایت‌های بسیاری هستند که هم اکنون افتتاح شده‌اند که قرار است در هفته‌های آتی، شروع به فعالیت کنند. ارائه لیستی از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی ایران بدین معنی نیست که این احتمال وجود ندارد که سایر فروشگاه‌های اینترنتی نوپا به موفقیت بالای 50 درصدی دست پیدا نکنند. چون مدیران همین وب سایت‌ها با چالش‌هایی روبرو بوده‌اند که در پی رفع آن‌ها، به این جایگاه بالا دست پیدا کرده‌اند. اگر شما هم مایل هستید تا لیستی از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی ایران را بشناسید و جایگاه وب سایت خودتان را با هر کدام از فرشگاه‌های اینترنتی مرتبط با حوزه خودتان مقایسه کنید، همراه ما باشید.

فروشگاه اینترنتی دیجی کالا

دیجی کالا را باید در صدر برترین فروشگاه اینترنتی دانست. این فروشگاه اینترنتی در ابتدای فعالیت خود، تنها کالاهای دیجیتال را برای فروش در انبار خود موجود کرده بود. خرید اینترنتی کالاهای دیجیتالی مانند دوربین عکاسی و موبایل، اولین حوزه‌ای بود که دیجی کالا در آن به شهرت رسید. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های دیجی کالا در مقایسه با سایر فروشگاه‌های اینترنتی، ارائه تمامی اطلاعات در رابطه با خصوصیات محصولات می‌باشد. به طوری که افراد بسیار زیادی برای خرید حضوری کالاها، ابتدا خصوصیات آن کالاها را در دیجی کالا مشخص می‌کنند و سپس به خرید حضوری اقدام می‌نمایند.

در مدت کمی، دیجی کالا در سایر حوزه‌ها، شروع به موجود کردن بعضی از کالاها نمود. این مورد، تمام آن چیزی نبود که باعث پیشرفت و توسعه دیجی کالا شد. چون بعدها، دیجی کالا موفق شد تا راهی را ایجاد کند که تمامی فروشندگان در سراسر کشور بتوانند که کالاهای خود را در فروشگاه دیجی کالا بفروشند.

فروشگاه اینترنتی خانومی

خانومی را می‌توان در رتبه دومین فروشگاه اینترنتی برتر ایران قرار داد. چون خانومی توانسته است طیف زیادی از مخاطبان هدف خود را به مشتریان وفادار خود تبدیل کند. همانطور که از نام فروشگاه اینترنتی خانومی پیدا است، تمامی مخاطبان هدف این سایت، بانوان هستند. البته این را هم بگوییم که هیچ چیز نتوانسته است جایگزین فروشگاه دیجی کالا در بخش محصولات آرایشی و بهداشتی شود. با این حال، مزیت‌های بسیاری وجود دارد که برای فروشگاه خانومی می‌توان در نظر گرفت. یکی از این مزیت‌ها، قیمت مناسب لوازم آرایشی و بهداشتی است. علاوه براین، حراجمعه خانومی که برگزار می‌شود، مشتریان وفادار خانومی از مدت‌ها قبل برای خرید لوازم آرایشی و بهداشتی برنامه ریزی می‌کنند. به همین خاطر است که موجودی محصولات خانومی در این روز بخصوص در مدت بسیار کمی به صفر می‌رسد.

فروشگاه اینترنتی بانه دات کام

بانه دات کام، فعالیت رسمی خود را در سال 81 آغاز کرد. طبق برندگان جشنواره وب و موبایل آنلاین، بانه دات کام در مقایسه با دیجی کالا و خانومی، در رتبه دوم قرار می‌گیرد. طیف محصولات بانه دات کام را می‌توان همانند طیف محصولات دیجی کالا دانست. البته باید بگوییم که تنوع محصولات دیجی کالا براساس نوع کارایی محصولات و طرح و رنگ‌شان در مقایسه با  محصولات لانه دات کام، خیلی بیشتر است.

یکی از ویژگی‌های خاص بانه دات کام در مقایسه با سایر فروشگاه‌های اینترنتی، گارانتی 120 درصدی است که بانه دات کام در ازای خرید محصولات خود به مشتریان ارائه می‌کند. این مقدار گارانتی به معنای این است که بعد از تحویل کالا، اگر سلامت کالا به طور 100 درصدی مناسب نبود، می‌توانید 20 درصد از مبلغی را که برای دریافت کالا به بانه دات کام پرداخت کرده اید، پس بگیرید.

فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

دیجی استایل را می‌توان یک عضو جدید در کنار برند دیجی کالا دانست. چون دیجی استایل، همان دیجی کالا است، با این تفاوت که این سایت در حوزه تخصصی پوشاک به تازگی راه اندازی شده است. گر چه که استارت راه اندازی این فروشگاه اینترنتی از مدت‌ها پیش در فکر مدیران فروشگاه اینترنتی دیجی کالا بوده است.

در رابطه با دیجی استایل باید بگوییم که پوشاک و البسه‌ای که در این سایت فروشگاهی وجود دارد، بسیار باکیفیت است. چون بسیاری از این محصولات متعلق به برندهای بزرگ و معروفی هستند که برای یک مدت طولانی با هسته اصلی تیم دیجی استایل قرارداد عقد کرده‌ اند.

به نظر می‌رسد که مدیران دیجی کالا در سال‌های آتی قصد دارند که نام و نشانی از دیجی استایل را در کنار دیجی کالا آشکار کنند.

فروشگاه اینترنتی چیدانه

چیدانه جزو فروشگاه‌های اینترنتی است که با توسعه بلاگ خود توانسته است که تعداد بسیار زیادی مخاطب به سمت خود جذب کند. علاوه بر بخش بلاگ چیدانه، بخش فروشگاهی این وب سایت هم مرجع بزرگی برای بسیاری از کالاها و اقلام ضروری برای طراحی داخلی و خارجی خانه و محل کار می‌باشد. در ابتدای سایت چیدانه می‌توانید نوع محیطی را که می‌خواهید از این وب سایت معتبر مشاهده کنید، مشخص نمایید.

یک تفاوت بزرگ فروشگاه اینترنتی چیدانه در مقایسه با سایر فروشگاه‌های اینترنتی، ارائه خدمات و محصولات فیزیکی در کنار هم می‌باشد. برای مثال، اگر شما قصد داشته باشید که ترموود برای محیط داخلی خانه خود تهیه کنید، دیگر نیازی نیست که نگران نصب و تعبیه آن باشید. چون تمامی کسب و کارهایی که می‌توانند به شما کمک کنند تا این کار را به دقت انجام بدهید، در چیدانه در کنار شما هستند. شما از طریق یکی از راه‌های ارتباطی تماس و ارسال پیام قادر خواهید بود تا با فروشندگان تماس حاصل فرمائید.

** در صورتی که قصد دارید تا در کمترین زمان و به صورت رایگان، فروشگاه اینترنتی خود را بسازید، از قابلیت تخصصی ساخت سایت سی فایو استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *