دی ۱۴, ۱۳۹۳

شاه کلید هایی در بازاریابی محتوا که رعایت نمیشوند !

هر بازاریابی که شامل ایجاد و به اشتراک گذاری رسانه ها و محتوای چاپ و نشر به منظور به دست آوردن و حفظ مشتریان شود ، بازاریابی محتوا نام دارد . هدف در بازاریابی محتوا جذب مشتریان و مصرف کننده ها با تولید و ساخت محتوای مفید و کاربردی برای ایجاد تعامل و بحث و تبادل نظر و همچنین ایجاد تغییر و بهبود رفتار مصرف کننده […]
دی ۱۳, ۱۳۹۳

چرا سایت وردپرسی شما در معرض هک است !؟

بیش از دویست‌هزار نفر در دنیا از سیستم وردپرس برای برپا کردن خانه‌های اینترنتی خود استفاده می‌کنند. اما چه تعداد از این دویست هزار نفر اصول اولیه کار با وردپرس را رعایت میکنند ؟ و چه تعداد از استفاده کنندگان این سرویس از حمله هکر ها در امان هستند ؟ آیا وردپرس سیستم ضعیفی است یا اشتباهات کاربران آن سبب بروز مشکلات میشود ؟ در اینفوگرافیک زیر […]
دی ۱۰, ۱۳۹۳

کدام کشورها بیشترین خرید اینترنتی را دارند ؟

خرید آنلاین از رایج ترین انواع تجارت الکترونیک است که با توجه به توسعه شهرها ، افزایش هزینه ها و در دسترس بودن ، محصولات و راحتی خرید روز به روز در حال گسترش است و در این میان کشورهای در حال توسعه به شدت در این امر در حال پیشرفت هستند از خرید غذا و مایحتاج زندگی گرفته تا خرید ملک و اتوموبیل همه […]
دی ۹, ۱۳۹۳

چند نکته بسیار کلیدی در افزایش بازدید سایت ها

برای افزایش بازدید  راه های متفاوتی وجود دارد ، این روش ها از ابتدای ایجاد سایت ها دچار تغییر شده اند هرساله براساس فاکتورهای گوناگونی همچون : بازخود کاربران,علایق کاربران و تغییرات اجتماعی این روش ها دچار تغییرات بزرگ و کوچکی می شدند. افزایش ترافیک سایت و هدایت کردن بازدیدکننده هدفمند به سمت سایت شما،محبوبیت شما را افزایش خواهد داد. گرچه باید این نکته را در نظر […]
دی ۸, ۱۳۹۳

ده نکته کلیدی در بازاریابی برند

در حقیقت نام تجاری به همان اندازه در شرکت های کوچک اعتبار دارد که در شرکت های بزرگ داشته ، اگر شرکت کوچک و تازه تاسیسی دارید هرگز این اشتباه را نکنید که در وضعیت فعلی به نام تجاری نیاز ندارید زیرا شرکت های بزرگ نیز روزی کوچک و تازه تاسیس بودند. تحقیقات موسسات آماری نشان داده است که علاقه و گرایش خریداران رابطه بسیار […]
دی ۷, ۱۳۹۳

بازاریابی b2b شیوه نوین تجارت در شبکه های اجتماعی

بازاریابی کسب و کار یک عمل بازاریابی از افراد و یا سازمانها (از جمله کسب و کار تجاری، دولت و موسسات) است و به آنها این اجازه را می دهد تا در فروش  محصولات یا ارائه خدمات به شرکت ها ، سازمان ها و در مقیاس بالاتر دولت ها شرکت کنند . اهمیت این شیوه بازاریابی به شکلی است که به عنوان اساس تجارت جهانی […]