آذر ۱۴, ۱۳۹۳

نکات جالبی در مورد آمازون و جف بزوس

همه ی ما جف بیزس مالک و مدیرعامل آمازون  را به عنوان یکی از موفق ترین افراد عرصه تجارت الکترونیک می دانیم زمانیکه او در سال ۱۹۹۴ بفکر توسعه فروش و از بین بردن موانع فروش فیزیکی بود و اولین فروشگاه آنلاین کتاب را راه انداخت شاید هیچ گاه فکر نمیکرد در سال ۲۰۱۴ یعنی ۲۰ سال بعد ۱۳۲ هزار کارمند در ۱۳ کشور دنیا […]
آذر ۴, ۱۳۹۳

چطور فروش اینترنتی را آغاز کنیم؟

فروش اینترنتی کسب و کار بسیار پر بازده و بقول یکی از مدیران فعال اینترنتی کسب و کار بسیار باوفایی است روشی است که چنانچه روی آن سرمایه گذاری و برنامه ریزی منسجمی داشته باشید در زمان کوتاهی بازدهی خود را نشان خواهد داد خوبی روش فروش اینترنتی این است که برای راه اندازی اولیه نیاز به هزینه های فراوانی نیست کافیست وب سایت خود […]
آذر ۲, ۱۳۹۳

برند سازی آنلاین و سئو

برند سازی آنلاین در کنار فعالیت سئو و جذب بازدیدکننده از موتورهای جستجو دو فعالیتی است که چنانچه بطور همزمان و موازی انجام گردد موجب رشد آن برند خواهد شد طوریکه کاربران اینترنتی چه در فضای فیزیکی و چه در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی آن برند را به سایر کاربران پیشنهاد میکنند و از سوی دیگر موتورهای جستجو نیز بخاطر محتوای قوی، در […]
آذر ۱, ۱۳۹۳

وردپرس در مقابل دنیا

به عنوان یک طراح، توسعه دهنده و یا حتی کاربر وردپرس همیشه آمار و ارقام آن و مقایسه آن با دیگر سیستم ها برایمان مهم بوده است . در اینفوگرافیک که به صورت مختصر اطلاعات حاصل از جستجو های انجام شده مربوط به وردپرس در موتور جستجوی گوگل را به تصویر کشیده است می توانید به قدرت این سیستم مدیریت محتوا پی ببرید.نمودارهای زیر به نسبت […]
آبان ۲۸, ۱۳۹۳

آناتومی بازاریابی محتوایی

بازاریابی محتوایی: روشی جذاب کاربردی و در عین حال سخت و زمان بر است که نیاز به فعالیت مستمر دارد مهمترین نکته در بازاریابی محتوایی تولید محتوای ارزشمند و جذب کننده است طوریکه با ارزش آفرینی و ارایه مطالب مفید به کاربر ارتباط شما را با مخاطب حفظ کند. در واقع چنانچه عمیق تر به این مدل بنگرید، این نکته قابل توجه را در تایید می […]
آبان ۲۴, ۱۳۹۳

نگاهی به سئو

اینفوگرافیک نگاهی به سئو کاری از تیم محتوایی سی فایو، که ترجمه و تدوین گردیده است. – جستجوی کلمات کلیدی و اعتبار – طراحی و ساختار سایت – بهینه سازی جستجو و صفحات – لینک و بازاریابی محتوا – ارزیابی مستمر، اصلاح و اعتبار