1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره

فروشگاه ساز سی فایو، قالب رایگان سایت پوشاک و لباس را برای کاربرانی آماده نموده که می‌خواهند فروشگاه آنلاین خود را با بروزترین ویژگی‌ها راه‌اندازی کنند. بنابراین شما با استفاده از این قالب زیبا، می‌توانید طراحی سایت خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دهید و راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی خود را آغاز کنید.

در ادامه به برخی از این ویژگی‌ها بیشتر می‌پردازیم.

 

ویژگی‌های قالب فروشگاه پوشاک سی فایو:

  • این فروشگاه ساز با استفاده از قالب حرفه ای طراحی شده است
  • این قالب را به جرأت می توان یکی از برترین قالب های فروشگاهی معرفی کرد
  • جز به جز عناصر این قالب با حوصله و ظرافت و با بهترین عملکرد در موبایل، طراحی شده
  • جستجوی ایجکس فوق العاده سریع و زیبا
  • انواع سربرگ، چندین نحوه نمایش محصولات، نمای ۳۶۰ درجه محصول
  • ایجکس بودن تمام فیلترها و دسته بندی ها، پیشخوان
  • حساب کاربری اختصاصی، مگامنوی قابل ویرایش با ویژوال کامپوزر
  • فوتر بسیار منعطف، نمایش منوی موبایل فوق حرفه ای و کاربر پسند
  • هماهنگی با افزونه چند فروشندگی دکان و…

جزئیات در این قالب پوشاک به قدری مورد توجه قرار گرفه که فقط باید با آن کار کنید تا تفاوت آن را حس کنید.

قالب فروشگاهی لباس یکی از بهترین ها در نوع خود است. البته این همه ماجرا نیست و با صفحه ساز حرفه ای که در قالب استفاده شده است شما می توانید بدون حتی یک خط کد نویسی و کار خاصی و فقط با کشید و رها کردن ماوس یک هدر جدید ، یک اسلایدر زیبا قرار دهید ، یک فوتر جذاب و هر مورد دیگری که دوست دارید ایجاد نمایید.

این قالب آنقدر نامحدود است که میتوانید همه نیاز شما را در ساخت سایت پوشاک تامین نماید. هر نوع فروشگاه آنلاینی را که در ذهن خود تصور می کنید مانند راه‌اندازی سایت فروشگاه لباس، ایجاد سایت فروشگاه لوازم منزل، فروشگاه دوربین مدار بسته، فروشگاه کامپیوتر و موبایل، فروشگاه عطر و ادکلن، فروشگاه لوازم ورزشی، فروشگاه لوازم دیجیتال، فروشگاه لوازم خودرو، فروشگاه مبل و دکور، و یا هر نوع فروشگاه دیگر را به سادگی در کمترین زمان ممکن با سایت ساز سی فایو راه اندازی کرده و با صرفه جویی در وقت همین الان فروشگاه آنلاین کسب و کار خود را بدون دانش فنی بسازید و بر درآمد خود رو به روز بیافزایید.

 

پنل حرفه ای تنظیمات قالب پوشاک و لباس

پنل تنظیمات قدرتمند قالب مد و لباس به شما اجازه می دهد تا پس از راه اندازی فروشگاه به تغییر طیف وسیعی از تنظیمات قالب فقط با یک کلیک بپردازید ، برای این مورد شما نیاز به هیچ تجربه و دانش از برنامه نویسی ندارید همچنین به پلاگین های متعدد و مختلف هم نیازی ندارید.

تمام مواردی که لازم بوده است برای شما در قالب فروشگاه لباس وردپرس گنجانده شده است. پسز بنابراین شما می توانید به آسانی هر تغییر دلخواهی که لازم دارید در تنظیمات پنل قالب فروشگاهی خود اعمال کنید.

 

ساخت سایت فروشگاهی، سایت ساز، ساخت وبسایت، ساخت سایت، فروشگاه آنلاین، فروشگاه ساز

ریسپانسیو بودن و Retina Ready در قالب فروشگاه پوشاک

یکی از ویژگی های دیگر این فروشگاه ساز، طراحی کاملا پاسخگو است که خود را به بهترین نحو در دستگاهی که در آن بارگذاری می شود، نمایش خواهد داد. این بدان معنی است که شما می توانید همه قسمت ها از جمله لیست موارد برای فروش، تماس با ما و …را به کاربران به خوبی نمایش دهید. ما تضمین می کنند که وب سایت پوشاک شما در هر نوع دستگاه می توانید نمایش داده شود. لپ تاپ ها، رایانه های شخصی، گوشی های هوشمند و تبلت ها و …

همچنین در راه‌اندازی این فروشگاه ساز از تکنولوژی Retina Ready استفاده شده است. یعنی این امکان برای شما وجود دارد که سایت خود را در هر صفحه نمایشی بدون افت کیفیت تصاویر مشاهده نمایید. Retina Ready بودن برای وب سایت هایی که این قابلیت را دارند، یک مزیت شمرده شده و تجربه کاربری خوبی هم به کاربران القا می نماید.

قالب لباس و پوشاک سئو شده برای موتورهای جستجو

سئو و بهینه سازی مانند یک واژه بسیار فراگیر است اما به سادگی میتوان آن را معنا نمود. بهینه سازی یعنی اینکه وب سایت شما باید به نوعی کدنویسی شده باشد تا موتورهای جستجو مانند Google و Bing به توانند موارد مناسب را پیدا کنند تا صفحه شما را به درستی رتبه بندی نمایند.  این به معنی است که استفاده از کد تمیز، راه اندازی و نصب فروشگاه خوب و پشتیبانی از همه پلاگین های محبوب SEO در این فروشگاه ساز، به شما این امکان را می دهد، که کنترل بیشتری بر داده های مناسب در جای مناسب داشته باشید و از نفوذ به آن ها جلوگیری نمایید. در طراحی فروشگاه پوشاک و لباس تمامی این موارد به کار گرفته شده است.

قالب پوشاک با استفاده از تکنولوژی Ajax

استفاده از تکنولوژی Ajax یکی از قابلیت های مهمی می‌باشد که امروزه در اکثر قالب های مدرن و حرفه ای دیده می شود. این فروشگاه ساز هم از این استثنا قائل نیست. قابلیت جستجو محصولات به صورت تمام تمام صفحه با Ajax یکی از قابلیت های خوب قالب WoodMart می باشد. هنگامی شما در داخل سایت کالایی را جستجو میکنید از طریق Ajax محصول مورد نظر بصورت تمام صفحه به شما نمایش داده خواهد شد. همچنین با استفاده از قابلیت های Ajax امکان خرید آسان در صفحه برای کاربران تعبیه شده است. یعنی کاربر بدون بازکردن صفحه محصول، کالای خود را به سبد خرید خود اضافه نماید.

سفارشی سازی هدر

در قالب فروشگاهی پوشاک به راحتی می توانید المان ها را با دراگ اند دراپ کردن جابجا کنید و به سلیقه خودتان بسازید. هچنین طرح های زیادی در پنل تنظیمات موجود می باشد که شما می توانید از بین این طرح ها هدر مناسب فروشگاه اینترنتی خود را انتخاب کنید. طرح بندی و سفارشی سازی هدر سایت کاملا در دست شماست. شما می توانید با تغییرات مد نظر خود هدر قالب را اختصاصی و سفارش ی بر اساس سلیقه خودتان انجام دهید.

مگا منوی قدرتمند

بهره گیری از منو های عمودی و افقی یکی دیگر از ویژگی های بارز فروشگاه ساز پوشاک می باشد.  با استفاده از این مگا منو شما میتوانید به راحتی محصولات خود را دسته بندی کنید و با نمایش عکس دسته بندی ها شتریان را برای خرید بهتر راهنمایی نمایید. نمونه این منو را می توانید در فروشگاه های ایرانی مانند دیجیکالا و بامیلو مشاهده نمایید که دو منو بصورت افقی و عمودی در سایت خود طراحی کرده اند.

ثبت نام راحت کاربران در قالب فروشگاهی پوشاک

فرآیند ثبت نام  بسیار آسان و راحت می باشد. شما با داشتن یک ایمیل و قراردادن یک رمز عبور قوی به راحتی در سایت ثبت نام انجام داده و در مراحل بعدی برای خرید می توانید به سایت وارد شوید. حتی برای راحتی کار و برای جلوگیری از هدر رفتن زمان شما، این قابلیت برای شما فراهم شده است، که بتوانید با حساب جیمیل و یا اکانت فیسبوک خود وارد سایت شوید.

با سایدبار و بدون سایدبار

میتوانید در صورت دلخواه برای هر صفحه یک سایدبار جدا انتخاب کنید و یا کلا سایدبار رو از تمام صفحات حذف کنید و به صورت کامل و فول وید نمایش داده بشه، تمامی این گزینه ها دارای بخش جدا در پنل تظیمات موجود است. اگر به طور خاص پوشاک و محصولات ورزشی را بفروش میرسانید میتوانید از قالب محصولات ورزشی استفاده نمایید.

جمع بندی:

ابتدای این معرفی گفته بودیم که این قالب، بسیار مناسب ساخت سایت فروشگاهی میباشد و برخی از ویژگی های این قالب که بسیار کمک کننده شما برای راه اندازی فروشگاه آنلاین است نیز بررسی نمودیم. میتوانید همین الان از طریق دکمه آبی رنگ سمت راست، سایت فروشگاهی خود را ایجاد کنید.قبل از اینکه نگران فروشگاه‌های اینترنتی بزرگ باشید، با راه اندازی یک فروشگاه آنلاین به رقابت با آن‌ها بروید.

هر سؤالی در مورد راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود دارید، با شماره های ۰۵۱۳۸۵۵۴۴۶۰ – ۰۲۱۲۸۴۲۶۸۶۰ تماس بگیرید.

13 + ده =