1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره

قالب سایت رستوران و آشپزخانه

با گسترش و همه گیر شدن شبکه جهانی اینترنت و استفاده ی مردم از آن و جستجو کردن پیاپی در اینترنت برای یافتن تمامی احتیاجات خود برای مکان های پر استفاده مانند آشپزخانه های خانگی و رستوران ها و سفره خانه ها هم نیاز به طراحی سایت احساس می شود. بنابراین توسعه تجاری و ایجاد فضای رقابتی سبب می شود تا فضای اینترنت بستری شود بسیار مساعد و مناسب برای برقرار کردن ارتباط میان صاحبان مشاغل با مشتریان آنها . کلیه فست فود ها و رستوران ها ، آشپزخانه ها در سطح شهر می توانند از انواع مختلفی از خدمات که به صورت تخصصی در راه‌اندازی سایت ارائه می شوند استفاده کنند و بهره مند شوند .
دیده شدن رستوران ها و انجام رزرو آنلاین دو کار اساسی است که رستورانها یا سفره خانه ها می توانند با راه اندازی وب سایت رستوران به آن برسند و از طریق سایت معتبر با مشتریان خود در ارتباطی نزدیک باشند .

قالب سایت آشپزخانه

برخی ویژگی های قالب رستوران:

درج مقالات
دارای سئوی عالی
css سفارشی برای هرقسمت
پنل مدیریت فارسی و قدرتمند
امکان ثبت آدرس رستوران به صورت انلاین بروی گوگل مپ
استفاده از اسلایدر رولوشن حرفه ای برای نمایش رستوران
کاملا سازگار با انواع نسخه نمایش مانند: تبلت و انواع موبایل ها (رسپانسیو)

قالب پیتزا فروشی و رستوران

راه‌اندازی سایت رستوران با قالب رستوران رایگان

نگران نباشید؛ برای ساخت سایت سفارش آنلاین غذا نیازی به داشتن دانش فنی نیست، سی فایو طراحی، نصب و اجرای سایت شما را بصورت کاملا خودکار در کمتر از ۵ دقیقه انجام می دهد و آنرا در اختیار شما می گذارد تا با سلیقه ی خودتان محتوای آنرا آماده کنید. هم اکنون سرویسی را در اختیار دارید که با آن می توانید طراحی سایت خود را در کمتر از ۵ دقیقه انجام دهید، زمان ارزشمند است پس قدر فرصت ها را بدانید…

قالب سایت فست فود

سایر قالب های سایت رستوران:

10 − 4 =