021-91302553
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره

قالب فروشگاه ابزار

با یک قالب حرفه‌ای و تجاری وردپرس برای ایجاد سایت‌هایی با موضوعات ابزار ساخت و ساز، تجهیزات و تعمیرات ساختمانی در خدمت شما هستیم. این قالب حرفه‌ای با استفاده از سیستم ووکامرس به یک فروشگاه حرفه‌ای تبدیل شده است.

با این قالب می‌توانید ساخت فروشگاه ابزار خود را انجام دهید. این قالب مناسب فروش محصولات در زمینه‌های ابزارآلات صنعتی و ساختمانی، ابزارآلات برقی و شارژی، ابزارآلات دستی نیز می‌باشد.

امکانات قالب ابزارآلات چیست؟

همانطور که گفته شد امکانات این قالب برای احداث فروشگاه ابزار کامل می‌باشد. برای مثال در این قالب شما می‌توانید فیلترهای بی‌شماری برای محصول داشته باشید و یا می‌توانید در صفحه محصول بر اساس ویژگی‌های محصول، محصولی را خریداری نمایید.

صفحه فروشگاه جذاب در قالب ابزارآلات

قالب مناسب فروشگاه ابزار به دلیل وجود محصولات زیاد در این حوزه باید دارای فیلترهای متنوعی باشد تا کاربران بتوانند محصول مورد نظر خود را با سرعت بیشتری بیابند.

در قالب ابزار و یراق میتوانید فیلترهای متنوع ایجاد نمایید، برای مثال فیلتر بر اساس برند، قیمت، دسته‌هایی که تعریف نموده اید، پرفروش‌ترین، پربازدیدترین یا هر فیلتری که به آن احتیاج دارید.

علاوه بر فیلتر، افزودن راحت کالا به سبد خرید و یا خرید به صورت آجاکس به بهبود تجربه کاربری می افزاید.

صفحه فروشگاه قالب ابزارآلات

ثبت نام راحت کاربران در قالب فروشگاهی ابزار آلات صنعتی

فرآیند ثبت نام  بسیار آسان می باشد. شما با داشتن یک ایمیل و قراردادن یک رمز عبور به راحتی در سایت ثبت نام انجام داده و در مراحل بعدی برای خرید می توانید به سایت وارد شوید. حتی برای راحتی کار و برای جلوگیری از هدر رفتن زمان شما، ورود با شماره تلفن نیز در قالب قرار داده شده است که برای استفاده از آن نیازمند دریافت سامانه پیامکی می‌باشید.

صفحه محصول قالب مناسب ابزار چه ویژگی هایی باید داشته باشه؟

در صفحه محصول باید بتونید عکس و گالری محصول رو قرار بدید همچنین می‌توانید عکس ۳۶۰ درجه از محصول رو برای نمایش بزارید.

امکان تعریف تخفیف هم باید داشته باشید، همچنین می‌توانید قیمت محصول رو با استفاده از ویژگی‌ها متغییر کنید.

اشتراگذاری، مقایسه محصول، توضیحات تکمیلی، امکان درج نظرات، چند فروشندگی و کلی امکان دیگه برای شما مهیا شده است تا ساخت فروشگاه اینترنتی خودتون رو به راحتی انجام بدید. پیشنهاد میکنم نصب رایگان قالب ابزارآلات رو انجام بدید تا تمام امکانات ایجاد فروشگاه رو مشاهده کنید.

صفحه محصول قالب ابزارآلات

جمع بندی:

ابتدای این معرفی گفته بودیم که این قالب، بسیار مناسب ساخت سایت فروشگاهی میباشد و برخی از ویژگی های این قالب که بسیار کمک کننده شما برای راه اندازی فروشگاه آنلاین است نیز بررسی نمودیم. میتوانید همین الان از طریق دکمه آبی رنگ سمت راست، سایت فروشگاهی ابزار خود را ایجاد کنید.

قبل از اینکه نگران فروشگاه‌های اینترنتی بزرگ باشید، با راه اندازی یک فروشگاه آنلاین به رقابت با آن‌ها بروید.

هر سؤالی در مورد راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود دارید، با شماره های ۰۵۱۳۸۵۵۴۴۶۰ – ۰۲۱۲۸۴۲۶۸۶۰ تماس بگیرید.

7 − سه =