1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز (2 votes, average: 2,00 out of 5)
Loading...

آموزش افزودن برگه و نوشته در وردپرس

آموزش وردپرس

برای افزودن برگه در پنل مدیریت به برگه ها / افزودن برگه بروید.  بهتر است افزونه ویرایشگر کلاسیک را از قبل نصب داشته باشید.

 

افزودن برگه و نوشته - افزودن برگه

 

ابتدا عنوان برگه را در باکس مربوطه وارد کنید و سپس دکمه انتشار را بزنید تا برگه ایجاد شود و یک پیوند یکتا برای آن ساخته شود.

 

افزودن برگه و نوشته - افزودن برگه - عنوان برگه

 

حال محتوای مورد نظر را با استفاده از آیتم های صفحه ساز می توانید تولید کنید. بسته به قالبی که استفاده می کنید این صفحه ساز می تواند متفاوت باشد. در این آموزش از صفحه ساز Muffin استفاده شده است. پس از انجام هر تغییر در برگه، دکمه به روز رسانی را بزنید تا تغییرات ذخیره شود.

 

افزودن برگه و نوشته - افزودن برگه - محتوای برگه

 

در صورتی که تمایلی به استفاده از صفحه ساز نداشته باشید، می توانید مطابق تصویر زیر ، محتوای برگه را در باکس تعبیه شده در زیر عنوان وارد کنید.

 

افزودن برگه و نوشته - افزودن برگه - محتوای برگه 2

 

برای افزودن نوشته، در پنل مدیریت به نوشته ها / افزودن نوشته بروید اما قبل از افزودن نوشته بهتر است دسته های نوشته را ایجاد کنید. دسته های نوشته ها برای دسته بندی و گروه بندی نوشته ها استفاده می شوند و همانند دسته های محصولات یک نام و نامک می گیرند و می توان برای آن ها دسته های مادر و زیر دسته تعریف کرد.

برای افزودن دسته نوشته، در پنل مدیریت به نوشته ها / دسته ها بروید.

 

افزودن برگه و نوشته - افزودن دسته نوشته

 

در صفحه باز شده برای دسته مورد نظر نام و نامک (عنوان لاتین نام دسته) را وارد کنید. چنانچه دسته مورد نظر یک دسته مادر است، مادر دسته را روی هیچ کدام قرار دهید اما چنانچه می خواهید یک زیر دسته بسازید، باید دسته مادر آن را انتخاب کنید. در انتها روی افزودن دسته تازه کلیک کنید تا دسته ایجاد شود.

 

افزودن برگه و نوشته - افزودن دسته نوشته 2

 

حال برای افزودن نوشته در پنل مدیریت به نوشته ها / افزودن نوشته بروید.

 

افزودن برگه و نوشته - افزودن نوشته

 

نوشته ها همانند برگه ها ایجاد می شوند. برای نوشته ها ابتدا عنوان نوشته را ایجاد کنید. محتوای نوشته را بهتر است با استفاده از باکس مربوط به محتوا در زیر عنوان نوشته ایجاد کنید هرچند در بعضی از قالب ها امکان استفاده از صفحه ساز نیز وجود دارد. سپس از سمت چپ قسمت دسته ها، دسته های نوشته را انتخاب کنید و از پایین برگه سمت چپ، تصویر شاخص نوشته را اضافه کنید. در انتها روی دکمه انتشار کلیک کنید تا نوشته ایجاد شود.

 

افزودن برگه و نوشته - افزودن نوشته 2

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *