بازاریابی دیجیتال یکپارچه

بازاریابی یکپارچه به معنای منسجم کردن، هماهنگ کردن و یکسو ساختن تمام فعالیت های بازاریابی در رابطه با مشتریان است که با استفاده از یک برنامه بدون عیب و نقص برای حداکثر سازی تاثیر بر روی مشتری اجرا می شود.

در این نوع روش بازاریابی انواع ابزارهای ارتباطی نظیر تبلیغات، روابط عمومی، وب سایت، شبکه های اجتماعی، بازاریابی مستقیم و… مورد ارزیابی قرار گرفته و از این ابزارها به منظور شفاف سازی، تداوم و به حداکثر رساندن تاثیر ارتباطات بازاریابی با یکدیگر و همسو کردن آنها استفاده می شود.

اینفوگرافیک “راهنمای بازاریابی دیجیتال یکپارچه” که حاصل تلاش تیم محتوایی سی فایو است را می توانید در ادامه این مطلب مشاهده فرمایید

یکپارچه سازی بازاریابی

دیدگاه ها بسته شده است