1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز
Loading...

سی فایو با بارگزاری محتوای سایت، خیالتون رو راحت میکنه !

طراحی سایت سی فایو

سایت ساز سی فایو محتوا دهی و بارگزاری محتوای مورد نظر شما را نیز انجام میدهد.

همه به پر دردسر بودن مقوله طراحی سایت اذعان داریم، از مواردی مثل انتخاب شرکت طراحی سایت، انتخاب ساختار و تمپلت مناسب با حفظ اصول و استانداردهای روز دنیا، انتخاب ثبت و اتصال دامنه به سایت، سئو بودن سایت از لحاظ سئوی داخلی و رعایت اصول فنی سئو در طراحی سایت گرفته تا محتوا دهی، بارگزاری مطالب، بهینه سازی تصاویر، افزایش سرعت سایت همه همه موارد پر شماریست که طراحی سایت را با چالش های متعددی روبرو می کند. ما در سایت ساز سی فایو میخواهیم شما خیالتان آسوده باشد، با حوصله و آرامش بررسی خود را انجام دهید و وقتی سی فایو را به عنوان طراحی سایت خود انتخاب نمودید تمامی فرآیندهای فوق را به ما بسپارید.

سی فایو علاوه بر ساده سازی فرآیند طراحی سایت، می تواند محتوای مورد نظر شما را با حدود 3 تا 5 ساعت کاری، بر روی وب سایت شما بصورت کاملا زیبا و شیک و با استفاده از تصاویر با کیفیت محتوادهی کرده و سایتی زیبا و مدرن و شیک در خور شان کسب و کار شما را برایتان آماده نماید.

این کار توسط تیم محتوادهی سی فایو، انجام می شود. نکته ی بسیار مهم در زیبا سازی یک وب سایت نحوه چینش محتوا و بارگزاری تصاویر با کیفیت و رعایت اصول فنی طراحی است باتوجه به اینکه سی فایو از طراحان زبده در بارگزاری محتوای سایت شما استفاده می کند وب سایت شما پس از محتوادهی توسط تیم ما چشم نواز شده و موجب جذب کاربران خواهد شد.

بفکر پشتیبانی خوب هستی با سی فایو سایتتو بساز !

برخی از طراحی سایتهای محتوادهی شده توسط تیم طراحی و محتوای دهی سایت ساز سی فایو:

صنایع شیر ایران هلدینگ پگاه

بازرگانی صنایع شیر ایران

شرکت سرمایه گذاری هلینگ پگاه

صنایع غذایی درسا

صنایع غذایی پالیز

زعفران صادراتی ایلیا

نوزده دات کام

حوله گرمینه

فتوفرهنگی متعلق به شهرداری مشهد

نوین کابینت

کلینیک زیبایی روماک

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *