1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز
Loading...

آموزش فعال سازی cdn ابرآروان برای وب سایت

سایت ساز سی فایو فعال سازی سی دی ان CDN

امروز با آموزش استفاده از cdn در خدمت شما هستیم. چه سایتتان را با سایت ساز راه‌اندازی کرده باشید و چه از صفر خودتان طراحی کرده باشید، قطعا نیاز به یک هاست قدرتمند خواهید داشت. اگر سایت شما در سرورهای خارجی میزبانی می شود احتمالا در چند روز اخیر و با قطعی اینترنت و دسترسی به وبسایت های خارجی، وب سایت شما هم از دسترس خارج شده است. برای حل این مشکل می توانید از روشی که در ادامه به شما توضیح داده می شود استفاده کنید. دقت کنید که این احتمال وجود دارد که وب سایت شما با انجام مراحل زیر باز هم در دسترس نباشد و یا با قطعی و وصلی روبرو شود. در مرحله اول باید به سایت arvancloud.com مراجعه کرده و ثبت نام کنید.

ویدئوی این آموزش در پایین همین صفحه بارگذاری شده است. (بروز شد)

 

در قسمت ثبت نام تمامی اطلاعات به خصوص شماره تلفن را صحیح وارد کنید. چون برای اتمام ثبت نام حتما یک کد به شماره همراه شما پیامک میشود که با وارد کردن آن ثبت نام تکمیل شده و وارد پنل کاربری می شوید.

در این قسمت شما باید ثبت دامنه را به اتمام رسانده باشید. پس از ورود به پنل کاربری، از قسمت cdn، روی گزینه افزودن دامنه جدید کلیک کنید.

 

در صفحه بعد، دامنه خود را وارد کرده و روی گزینه مرحله بعد کلیک کنید.

پس از اضافه کردن دامنه مجدد به قسمت dns برمیگردیم. دامنه را از لیست دامنه ها انتخاب کنید.

 

سپس از قسمت DNS نیم سرور های ابرآروان را کپی میکنیم. این دی ان اس ها را باید روی دامنه تنظیم کنید.

سپس وارد پنل کاربری خود در سایت نیک یا هر سایت دیگری که از آن دامنه خریده اید شوید و در قسمت مدیریت DNSها، نیم سرورها را طبق تصویر زیر تغییر دهید.

مجدد به پنل ابر آروان باز میگردیم و از قسمت CDN روی گزینه فعالسازی کلیک میکنیم. در لیست رکوردها، وضعیت CDN را برای رکوردهای دلخواه فعال میکنیم.

در انتها اگر سایت شما از گواهی SSL استفاده میکند باید طبق تصویر زیر از قسمت CDN روی تنظیمات HTTPS کلیک کنید و گزینه خاموش بودن HTTPS را روی وضعیت غیرفعال تنظیم کنید.

میتوانید برای حل مشکل قطعی اس اس ال، طبق تصویر زیر از فایل های اس اس ال خود استفاده کنید برای اینکار باید فایل private key و certificate اس اس ال خود را از هاستینگ دریافت کنید و طبق تصویر فایل ها را آپلود کنید.

اگر فایل ها مشکلی نداشته باشند و آپلود کامل انجام شود، پیغامی مشابه تصویر زیر مشاهده می کنید.

ویدئوی آموزشی (بروز شده در پنج شنبه – ۳۰ آبان ۱۳۹۸)

برای استفاده از ویدئوهای بیشتر به کانال https://www.aparat.com/spad.pro مراجعه کنید.
در انتها امیدواریم با انجام مراحل بالا، مشکل بالا نبودن سایت شما حل شود. اگر با انجام تمام مراحل بالا بعد از گذشت چندین ساعت باز هم سایت بالا نبود، از قسمت پشتیبانی این موضوع را با پشتیبان ابرآروان در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *