بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

در این پست بصورت خلاصه ابزارهای گوناگون دیجیتال مارکتینگ معرفی شده است.

بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

  1. برای سنجش ترافیک ورودی که بهترین ابزار در این رابطه گوگل آنالیتیکز و piwik هستند
  2. ابزارهای بررسی رفتار کاربر که از صفحه مرورگر کاربر فیلم میگیرند، مثل هاتجار و smart look
  3. ابزارهایی برای ایمیل مارکتینگ : مثل الستیک میل، میل چیمپ، سندگرید، مندریل و میلرلایت
  4. ابزارهای جمع آوری سرنخ : مثل کریسپ، زوپیم، اینترکام، رایچت بسیار مشابه کریسپ کار کرده و ریتین نیز مشابه اینترکام معروف و مشهور طراحی شده است
  5. ابزارهای سئو : ahref-majestic-moz
  6. ابزارهای تعیین کلمات کلیدی : google suggestion، گوگل کی ورد پلنر و kwfinder.com
  7. ابزاهای ساخت وب سایت مثل سایت ساز سی فایو برای ساخت سریع و آسان وب سایت
  8. ویچوئالیز کردن و ساخت گزارش عملکرد دیجیتال مارکتینگ، مثل گوگل استودیو
  9. ابزارهای گرانقیمت DMP دیتا منیجر پلتفرم‌ها نیز برای یکپارچه سازی تمام دیتاهای کاربران سمت سرور و سمت کلاینت یا مرورگر هستند که برای اتومیشن سازی فرآیندها کاربردهای فروانی دارند به عنوان مثال فرض کنید، مشتری که دوبار سفارش داده و یکبار هشتگ نارضایتی در سیستم سی ار ام برایش ثبت گردیده، بطور اتومات برای خریدهای بعدی، سیستم DMP برای این کاربر کد تخفیف اعمال کرده و یا در صف تماس بدون معطلی به اپراتور پشتیبان متصل شود.
  10. تبلیغات در گوگل، شرکت های مختلفی در ایران این خدمات رو ارائه می کنند.
  11. پید مدیا تولز ها مثل شبکه های تبلیغات کلیکی ایرانی یکتانت، صباویژن، مدیااد، ادنگاه، سنجاق، کانگرو و انتورک
  12. تبلیغات موبایلی : تپسل و عدد
  13. تبلیغات در شبکه های اجتماعی : ادونچر، شو رند و …
  14. ابزار بررسی جایگاه کلمات کلیدی شما در نتایج جستجو : افزونه ای برای مرورگر کروم وجود دارد تحت عنوان search similator که توسط آن می توانید جایگاه کلمات کلیدی وب سایت خود و سایر رقبایتان را روزانه و لحظه ای چک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 9 =