آموزش طراحی کمپین تبلیغاتی

آموزش طراحی کمپین های تبلیغاتی

سایت ساز سی فایو با همکاری آغازینو و رشدانا کارگاه های آموزش دیجیتال مارکتینگ را برگزار می کند. اساتید این کارگاه ها دارای کسب و کارهای اینترنتی فعال و برجسته کشور هستند افرادیکه خودشان طی سالیان گذشته مفاهیم و اصول بازاریابی اینترنتی را در کسب و کار خود پیاده سازی کرده و تجربه های عملیاتی خود را از اجرای کمپین های دیجیتال مارکتینگ و کمپین های تبلیغاتی در این کارگاه های آموزشی ارائه می دهند.

کارگاه آموزشی طراحی کمپین تبلیغاتی در مشهد بصورت حضوری

همانطور که می دانید طی سال های گذشته بازاریابی با استفاده از ابزارهای دنیای دیجیتال رونق بسیار جدی گرفته، بطوریکه هر کسب و کاری برای توسعه بازار خود ملزم است با توجه به مخاطب و محصولی که تولید نموده از این ابزارها استفاده کند. بنابراین برای استفاده مناسب از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ باید بخوبی آنها را بشناسیم .

یکی از مزایای بازاریابی دیجیتال قابلیت رهگیری و اندازه فعالیت های بازاریابی است، طبیعیست که در مدل های تبلیغات و بازاریابی سنتی سنجه ی دقیقی برای اندازه گیری تعداد افرادیکه به عنوان مثال تبلیغات ما را دیده اند، و از طریق آن اقدام به خرید نمودند وجود ندارد بالعکس جذابترین بخش بازاریابی دیجیتال اندازه گیری دقیق این موارد است.

مدیریت بودجه افزایش درآمد با اجرای کمپین های تبلیغاتی

شما با استفاده از تکنیک های بازاریابی دیجیتال می توانید، بودجه خود را بخوبی مدیریت و ذخیره کنید، بصورت بهینه در جای مناسب آن را خرج کنید و با تعیین و تدوین استراتژی و برنامه ریزی و تبلیغات هوشمندانه و تکنولوژی های قدرتمندی مثل ریتارگتینگ و هدفمند سازی تبلیغ، درآمد خود را افزایش دهید.

طی این دوره ها رسول زارع بنیانگذار سایت ساز سی فایو عضو هیئت مدیره فناوری اطلاعات اسپاد، به بیان اصول و مبانی دیجیتال مارکتینگ پرداخته و تجربیات خود را در زمینه سئو، تولید محتوا، تدوین استراتژی دیجیتال مارکتینگ، طراحی کمپین های تبلیغات کلیکی و سنجش و بهینه سازی نرخ تبدیل بهمراه مثال هایی از کمپین های واقعی، آموزش خواهد داد.

اگر احساس می کنید وقت آن رسیده که با استفاده از تکنولوژی های جدید تبلیغاتی، آوازه برند و خدمات و محصولات خود را به گوش مخاطبین تان برسانید، توصیه می کنیم با توانمند سازی پرسنل فروش خود طی ۱۰ ساعت آموزش فشرده دیجیتال مارکیتنگ، تیم فروش و بازاریابی خود را به جدیدترین تکنیک ها و روش های کاربردی جذب مشتری و تبلیغات آنلاین مجهز کنید.

آیا شبکه های تبلیغاتی آنلاین کمپین های ما را بهینه سازی می کنند؟

در حالت عادی برای اجرای کمپین های تبلیغاتی آنلاین شما می توانید به شرکت های تبلیغات کلیکی که اصطلاحا به آنها شبکه تبلیغاتی گفته می شود مراجعه کرده و با اختصاص بودجه تبلیغات آنلاین خود را شروع کنید که در این حالت این شرکتها بدلایلی علاقه ای به مشاوره کاربردی در این زمینه ندارند. از آنجایی که اجرای کمپین های تبلیغاتی آنلاین بسیار پرهزینه و سرمایه بر است اگر کمپین های تبلیغاتی خود را بهینه نکنید ظرف مدت کوتاهی بودجه قابل توجهی بدون کوچکترین نتیجه مصرف خواهد شد. کافیست امتحان کنید و با یک بودجه ۵ میلیون تومانی در یکی از شبکه های تبلیغات کلیکی ایران کمپین ایجاد کنید، خواهید دید این بودجه ظرف مدت کوتاهی بدون نتیجه مصرف می گردد.

خودمان می توانیم کمپین تبلیغاتی موفق اجرا کنیم؟

یکی از وظایف شرکت های دیجیتال مارکتینگ تدوین استراتژی، بودجه ریزی، و مدیریت کمپین های تبلیغاتی شماست اما برای اجرای کمپین های تبلیغاتی شما هزینه های هنگفتی دریافت می کنند، گذشته از این شما با بدست آوردن دانش و استفاده از سنجه ها و ابزاهاری اندازه گیری، بخوبی می توانید کمپین های تبلیغاتی خود را بهینه سازی کنید.

در این میان سایت ساز سی فایو به عنوان مشاور و راهنما به شما کمک می کند تا با آموزش های کاربردی و عملیاتی، کمپین های تبلیغاتی اثر بخش طراحی کرده بطوریکه بتوانید با جدیدترین تکنولوژی های تبلیغاتی و استفاده از ابزاهای کاربردی دیجیتال مارکتینگ کمپین های خود را به درآمدزایی برسانید.

 

آیا آموزش طراحی کمپین های تبلیغاتی از راه دور برگزار می گردد؟

بله، برای شرکت های و مجموعه هایی که در سایر شهرهای ایران هستند، کارگاه آموزش مقدمات دیجیتال مارکتینگ و کارگاه آموزش طراحی کمپین تبلیغات کلیکی، بصورت آنلاین از طریق اسکای روم یا appear برگزار می شود.

درصورتیکه مایل به برگزاری دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ در سازمان خود هستید، با شماره ی ۰۵۱۳۸۵۵۴۴۶۰ تماس بگیرید.

 

سرفصلهای آموزش طراحی کمپین های تبلیغاتی حرفه ای

بخش اول: استراتژی تبلیغات آنلاین

  • اهمیت تبلیغات
  • آشنایی با مدل فریم ورک RACE در طراحی کمپین تبلیغاتی
  • انواع استراتژی تبلیغاتی ( برندینگ | فروش | لیدجنریشن | نصب اپلیکیشن )
  • تعریف Goal برای کمپین های تبلیغاتی
  • تعیین مخاطب و پرسونا
  • روش پیدا کردن محل حضور پرسونا محصول یا خدمات
  • تعیین کانال های تبلیغاتی
  • تفاوت تبلغاتی سنتی با تبلیغات آنلاین
  • هدفمندی کمپین

 

بخش دوم: انواع کانال ها و مدیوم های تبلیغاتی

  • معرفی آژانس های تبلیغاتی ایرانی
  • انواع کانال های تبلیغاتی یا مدیوم ها
  • تبلیغات بنری
  • تبلیغات Native
  • تبلیغات HTML
  • تبلیغات RSS
  • تبلیغات ریتارگتینگ
  • تبلیغات ریمارکتینگ
  • تبلیغات موبایلی مرورگر + درون اپلیکیشنی
  • تبیلغات پوش نوتیف
  • تبلیغات سوشال (اینستاگرام، تلگرام، لینکدین، توئیتر و…)
  • تبلیغات نصب اپلیکیشن
  • رپورتاژ اگهی
  • ذکر چند مثال تجربی از عملکرد هر کدام از کانال ها و مدیوم های تبلیغاتی

 

بخش سوم : بودجه های تبلیغاتی روش های بهنیه سازی بودجه

  • مدل سازی و اختصاص بودجه به کمپین های تست اولیه
  • آموزش فیچرهای مهم موردنیاز برای نمایش بیشتر کمپین
  • روش ها و تریک های کاهش ۷۰% هزینه تبلیغات کلیکی
  • کار با الگوریتم های Bidding شبکه های تبلیغاتی برای دستیابی به کمترین هزینه کلیک
  • طراحی صفحه فرود و آموزش آیتم های موردنیاز و مهم در طراحی آن
  • مدل کسر هزینه هر کدام از شبکه های تبلیغاتی

 

بخش چهارم: طراحی تبلیغ نویسی یا کپی رایتینگ

  • تبلیغ نویسی مناسب برای بنر
  • وب سایتهایی برای پیدا کردن نمونه بنر
  • تبلیع نویسی صفحه محصول
  • فاکتورهای یک صفحه فرود خوب
  • آموزش ساخت صفحه فرود با صفحه ساز بی تم

 

بخش پنجم: متریک ها و سنجه ها و روشهای بهبود نرخ تبدیل

  • معرفی KPI و شاخص های کلیدی در تبلیغات
  • معرفی سنجه های نمایش تبلیغات ( ایمپرشن | CTR )
  • روش های محاسبه ROI یا نرخ بازگشت سرمایه
  • روش محاسبه CAC نرخ جذب مشتری و یافتن بهترین و ارزان ترین کانال
  • روش های کاهش CAC
  • سنجه های اولیه بعد از شروع کمپین
  • سنجه های عمیق برای بهینه سازی کمپین
  • انواع نرخ تبدیل ( فروش | لید جنریشن | دریافت ایمیل یا شماره تماس | دانلود فایل )
  • تکنیک های بهبود نرخ تبدیل
  • روش نگهداری بودجه کمیپن تا ۵۰% با بستن ترافیک های فیک
  • رسیدن به وب سایتهای برتر نمایش دهنده تبلیغ
  • ابزار ضبط ویدئو از تمامی رفتارهای کاربران در صفحات فرود و روش استفاده
  • ابزار ثبت نقشه حرارتی از بخش های پر کلیک صفحه + روش استفاده

 

بخش ۶ : طراحی کمپین طلایی با بهترین نرخ تبدیل

  • کمپین طلایی چیست
  • تکنیک ساخت کمپین طلایی با حداکثر بهره وری
  • مثالهایی از طراحی کمپین طلایی و کاهش ۵۰% بودجه و رشد ۱۰۰ % فروش

 

بخش ۷ : گوگل آنالیتیکس

  • اتصال گوگل آنالیتیکس به سایت
  • انواع ویو و فیلترهای نمایش اطلاعات
  • مفاهیم پایه در گوگل آنالیتکز
  • مشاهده گزارش کلی ترافیک
  • آنالیز راه های جذب کاربر به سایت
  • سنجش رفتار کاربر بعد از ورود به سایت
  • پیدا کردن بهترین صفحه فرود
  • بررسی ابزار کاربران، زبان، منطقه جغرافیایی، نوع مرورگر و …
  • ست کردن گل Goal برای اندازه گیری نرخ تبدیل
  • اطلاعات لحظه ای کاربران آنلاین
  • میزان دقیق ترافیک تبلیغاتی بتفکیک مدیوم و کانال
  • ترافیک موتورهای جستجو
  • تعیین ترافیک های چندکاناله و میزان اثر گذاری هر کانال در روند نرخ تبدیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + هفت =