کارگاه دیجیتال مارکتینگ

کارگاه آموزشی دیجیتال مارکتینگ و طراحی کمپین تبلیغاتی در مشهد بصورت حضوری

همانطور که می دانید طی سال های گذشته بازاریابی با استفاده از ابزارهای دنیای دیجیتال رونق بسیار جدی گرفته، بطوریکه هر کسب و کاری برای توسعه بازار خود ملزم است با توجه به مخاطب و محصولی که تولید نموده از این ابزارها استفاده کند. بنابراین برای استفاده مناسب از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ باید بخوبی آنها را بشناسیم .

یکی از مزایای بازاریابی دیجیتال قابلیت رهگیری و اندازه فعالیت های بازاریابی است، طبیعیست که در مدل های تبلیغات و بازاریابی سنتی سنجه ی دقیقی برای اندازه گیری تعداد افرادیکه به عنوان مثال تبلیغات ما را دیده اند، و از طریق آن اقدام به خرید نمودند وجود ندارد بالعکس جذابترین بخش بازاریابی دیجیتال اندازه گیری دقیق این موارد است.

مدیریت بودجه افزایش درآمد با اجرای کمپین های تبلیغاتی

شما با استفاده از تکنیک های بازاریابی دیجیتال می توانید، بودجه خود را بخوبی مدیریت و ذخیره کنید، بصورت بهینه در جای مناسب آن را خرج کنید و با تعیین و تدوین استراتژی و برنامه ریزی و تبلیغات هوشمندانه و تکنولوژی های قدرتمندی مثل ریتارگتینگ و هدفمند سازی تبلیغ، درآمد خود را افزایش دهید.

طی این دوره ها رسول زارع بنیانگذار سایت ساز سی فایو عضو هیئت مدیره فناوری اطلاعات اسپاد، به بیان اصول و مبانی دیجیتال مارکتینگ پرداخته و تجربیات خود را در زمینه سئو، تولید محتوا، تدوین استراتژی دیجیتال مارکتینگ، طراحی کمپین های تبلیغات کلیکی و سنجش و بهینه سازی نرخ تبدیل بهمراه مثال هایی از کمپین های واقعی، آموزش خواهد داد.

اگر احساس می کنید وقت آن رسیده که با استفاده از تکنولوژی های جدید تبلیغاتی، آوازه برند و خدمات و محصولات خود را به گوش مخاطبین تان برسانید، توصیه می کنیم با توانمند سازی پرسنل فروش خود طی ۱۰ ساعت آموزش فشرده دیجیتال مارکیتنگ، تیم فروش و بازاریابی خود را به جدیدترین تکنیک ها و روش های کاربردی جذب مشتری و تبلیغات آنلاین مجهز کنید.

آیا شبکه های تبلیغاتی آنلاین کمپین های ما را بهینه سازی می کنند؟

در حالت عادی برای اجرای کمپین های تبلیغاتی آنلاین شما می توانید به شرکت های تبلیغات کلیکی که اصطلاحا به آنها شبکه تبلیغاتی گفته می شود مراجعه کرده و با اختصاص بودجه تبلیغات آنلاین خود را شروع کنید که در این حالت این شرکتها بدلایلی علاقه ای به مشاوره کاربردی در این زمینه ندارند. از آنجایی که اجرای کمپین های تبلیغاتی آنلاین بسیار پرهزینه و سرمایه بر است اگر کمپین های تبلیغاتی خود را بهینه نکنید ظرف مدت کوتاهی بودجه قابل توجهی بدون کوچکترین نتیجه مصرف خواهد شد. کافیست امتحان کنید و با یک بودجه ۵ میلیون تومانی در یکی از شبکه های تبلیغات کلیکی ایران کمپین ایجاد کنید، خواهید دید این بودجه ظرف مدت کوتاهی بدون نتیجه مصرف می گردد.

خودمان می توانیم کمپین تبلیغاتی موفق اجرا کنیم؟

یکی از وظایف شرکت های دیجیتال مارکتینگ تدوین استراتژی، بودجه ریزی، و مدیریت کمپین های تبلیغاتی شماست اما برای اجرای کمپین های تبلیغاتی شما هزینه های هنگفتی دریافت می کنند، گذشته از این شما با بدست آوردن دانش و استفاده از سنجه ها و ابزاهاری اندازه گیری، بخوبی می توانید کمپین های تبلیغاتی خود را بهینه سازی کنید.

در این میان سایت ساز سی فایو به عنوان مشاور و راهنما به شما کمک می کند تا با آموزش های کاربردی و عملیاتی، کمپین های تبلیغاتی اثر بخش طراحی کرده بطوریکه بتوانید با جدیدترین تکنولوژی های تبلیغاتی و استفاده از ابزاهای کاربردی دیجیتال مارکتینگ کمپین های خود را به درآمدزایی برسانید.

 

آیا آموزش طراحی کمپین های تبلیغاتی از راه دور برگزار می گردد؟

بله، برای شرکت های و مجموعه هایی که در سایر شهرهای ایران هستند، کارگاه آموزش مقدمات دیجیتال مارکتینگ و کارگاه آموزش طراحی کمپین تبلیغات کلیکی، بصورت آنلاین از طریق اسکای روم یا appear برگزار می شود.

درصورتیکه مایل به برگزاری دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ در سازمان خود هستید، با شماره ی ۰۵۱۳۸۵۵۴۴۶۰ تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 5 =