1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز (1 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...

دانلود تصاویر باکیفیت : معرفی 6 منبع عکس رایگان و جذاب برای طراحی سایت

دانلود تصاویر با کیفیت

آموزش انتخاب و دانلود بهترین تصاویر برای طراحی سایت به همراه معرفی 6 منبع عکس رایگان و جذاب :

همانطور که می دانید سایت ساز سی فایو یکی از بزرگترین پلتفرمهای ساخت وب سایت و ساخت فروشگاه اینترنتی است، بعد از ساخت وب سایت یکی از مهمترین کارها یافتن تصاویر مرتبط با کیفیت برای وب سایت است، بعد از ورود کاربر به وب سایت، شما چند ثانیه فرصت دارید تا نگاه و توجه او را جلب کنید بنابراین انتخاب و گزینش تصاویر باکیفیت یکی از مهمترین کارها در طراحی وب سایت های مدرن و شیک است، امروزه وب سایت ها بصورت فول ویت دیزاین طراحی می شوند در این سبک طراحی بکارگیری عکس ها و تصاویر زیبا نقش بسیار مهمی در جذب کاربر دارند . ما در این پست جذاب بهترین وب سایتهای دانلود عکس و جذابترین مرجع های جستجو تصاویر را معرفی خواهیم کرد، تا کاربران سی فایو و سایر افراد بتوانند برای سایت خود تصاویر زیبایی را انتخاب و بارگزاری کنند.

 

بنر سی فایو

 

در ابتدا باید در نظر داشته باشید که بسته به حوزه‌ای که در آن فعالیت می‌کنید، نوع عکس‌هایی که می‌توانید استفاده کنید متفاوت است. مثلا اگر در حوزه طراحی سایت خبری فعالیت می‌کنید، بهتر است از نمونه کارهای خودتان عکس بارگزاری کنید و یا مثلا اگر دارید برای خودتان طراحی سایت شخصی انجام می‌دهید، بهتر است عکس شخص خودتان بر روی سایت باشد.

اما اگر محتواهای متفاوتی دارید که استفاده از عکس‌های عمومی مشکلی برایشان ایجاد نمی‌کند، استفاده از سایتهای معرفی شده در زیر بهترین پیشنهاد برای شما هستند.

اگر بدنبال پاسخ سوالات زیر هستید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید:

  1. معرفی سایت مرجع عکس های با کیفیت بالا
  2. بهترین سایت تصاویر استوک رایگان
  3. دانلود عکس گرافیکی با کیفیت بالا از کجا و چگونه
  4. دانلود عکس با رزولوشن بسیار بالا بصورت رایگان
  5. بهترین سایت های مرجع عکس های با کیفیت بالا
  6. روش پیدا کردن و دانلود عکس گرافیکی با کیفیت بالا
  7. دانلود عکس برای طراحی سایت با کیفیت full hd
  8. بهینه سازی کیفیت تصاویر با فتوشاپ
  9. بهینه سازی آنلاین کیفیت تصاویر بدون افت کیفیت
  10. بهترین سایتهای دانلود عکس برای استفاه در تولید محتوا

 

مرجع دانلود عکس

1- مرجع دانلود تصاویر باکیفیت : وب سایت unsplash.com

یکی از بینظیرترین وب سایت های جستجو و انتخاب عکس باکیفیت وب سایت آنسپلش دات کام است unsplash تقریبا برای هر موضوع کاری که لازم داشته باشید تصاویر بسیار مهیج و جذابی را به شما ارائه می دهد، مزیت ویژه این وب سایت آن است که قابلیت دانلود رایگان تصاویر را در اختیار کاربران خود قرار می دهد و با انتخاب هر عکس چندین عکس مرتبط دیگر را به شما نشان می دهد.

شاید تنوع تصاویر در unsplash خیلی نامحدود و زیاد نباشد ولی قطعا برای هر کسب و کاری که فکرش را بکنید چندین عکس بسیار جذاب و با کیفیت پیدا خواهید کرد. تصویر ضمیمه همین پست نیز از وب سایت آنسپلش انتخاب شده است. این سایت امکان دانلود تصاویر با ابعاد 3479 * 5218 را برای شما فراهم می کند، که سایز بسیار بزرگ و باکیفیتی است.

تیم طراحی و بارگزاری محتوای سی فایو برای طراحی پیاده سازی وب سایتهای مشتریانی که بارگزاری اولیه سایت خود را به سی فایو می سپارند، از تصاویر زیبای این وب سایت استفاده می کند.

 

 

دریبل dribble

 

2- دانلود عناصر و تصاویر گرافیکی طراحی شده : وب سایت dribbble.com

دریبل و ماادراک دریبل! این وب سایت منبع غنی از بهترین تصاویر گرافیکی از برجسته ترین گرافیست های دنیاست، اگر بدنبال تصاویر گرافیکی، تصاویر فانتزی، تصاویر وکتور طراحی شده جذاب هستید حتما سری به دریبل بزنید. دریبل به شما کمک می کند تا مرتبط ترین تصویر به چیزی که نیاز دارید را پیدا کنید آن هم با کیفیت بسیار بالا .

 

دریبل dribble

 

فلسفه ایجاد دریبل دات کام البته چیز دیگریست، درواقع محیطی است تا بزرگترین طراحان دنیا طراحی ها و پروژه های خود را با سایر طراحان دنیا به اشتراک گذاشته و از این طریق توان مندی های خود را به سایر افراد نشان می دهند. از طرفی شرکت های بزرگی که بدنبال طراحان حرفه ای هستند با چک کردن پروفایل نمونه کارهای هر گرافیست آنها را برای موقعیت شغلی یا پروژه مورد نظر خود انتخاب می کنند. همچنین این سایت به منظور ایده گرفتن برای طراحی لوگو نیز مناسب است.

 

سایت پرینترست

 

3- بزرگترین شبکه اجتماعی طراحان دنیا دایرکتوری عکس و طرح های آماده : سایت پرینترست

پینترست هم یک وب سایت خوب برای پیدا کردن تصاویر موضوعی است، موضوع مورد نظر خود را جستجو کنید اگر حواستان نباشد و شب وارد پرینترست بشوید احتمالا موقع اذان صبح از پای آن بلند خواهید شد. پس دقت کنید که باهدف دانلود تصاویر حرفه ای مرتبط با کارتان در این سایت وقت بگذارید.

 

سایت فری پیک freepik

4- مرجع دانلود عکس رایگان و دایرکتوری دانلود فایل های psd رایگان: freepik.com

freepike علاوه بر امکان جستجو و دانلود تصاویر، به شما امکان دانلود فایلهای لایه باز فتوشاپ PSD را هم می دهد. پلن پایه فری پیک رایگان است اما می توانید با خرید اشتراک بدون محدودیت فایلهای لایه باز و تصاویر مورد نظر خود را با کیفیت بالا دانلود کنید.

چگونه تصاویر وب سایت خود را بدون افت کیفیت، بهینه کنیم؟

خب بعد از انتخاب و دانلود عکس باکیفیت یک کار مهم دیگر باید انجام دهید و آن هم بهینه سازی حجم تصاویر است، طبیعی است که تصاویر دانلود شده از سایت هایی مثل unsplash، freepik در ابتدا حجمی بیش از 1 مگا بایت دارند و این تصاویر را نمی توانید بصورت مستقیم روی سایت بارگزاری کنید چراکه در صورت بارگزاری این تصاویر روی سایت پرفرمنس سایت بشدت پایین آمده و وب سایت شما برای کاربرانتان دیر باز می شود. بنابراین بهترین کار این است که با استفاده از فتوشاپ یا ابزارهای آنلاین تصاویر را بهینه کنید.

 

::: بهینه سازی تصاویر وب سایت با کمک فتوشاپ :

  1. وارد فتوشاپ شوید
  2. عکس مورد نظر را باز کنید
  3. کلید های ctrl + alt + shift + S را فشار دهید
  4. یا از منوی فایل گزینه Export > save as for web را کلیک کرده
  5. در پنجره باز شده فرمت را روی jpg گذاشته
  6. و مقدار کیفیت را روی height یا medium قرار دهید
  7. در قسمت پایین سمت راست تصویر میزان حجم فایل بعد از بهینه سازی نمایش داده می شود که در این حالت حجم تصویر شما براحتی تا یک دهم فایل اصلی بدون افت کیفیت کاهش پیدا خواهد کرد.

::: بهینه سازی تصاویر با وب سایت tinypng.com :

  1. وارد سایت tinypng.com شوید
  2. عکس خود را در کادر Drag کشیده و رهاکنید یا از قسمت آپلود تصویر سنگین خود را آپلود نمایید
  3. بعد از آپلود بلافاصله مراحل بهینه سازی تصویر آغاز می شود
  4. بعد از اتمام فایل دانلود عکس بهینه شده در اختیار شما قرار داده می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *