1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز (1 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...

نحوه گذاشتن آیکن شبکه های اجتماعی در فوتر سایت

قرار دادن لینک شبکه های اجتماعی در فوتر

قرار دادن لینک شبکه های اجتماعی در سایت

امروزه قشر زیادی از کاربران بیشتر در شبکه های اجتماعی فعال هستند؛ به همین دلیل افراد با دارا بودن انواع وب سایت‌، لینک و آیکن شبکه‌های اجتماعی‌شان را در سایت خود قرار می‌دهند. پس لازم است حتما لینک صفحات و کانال های خود را  در شبکه های اجتماعی پس از طراحی سایت، در آن قرار دهید. با این کار علاوه بر معرفی کسب و کار خود در شبکه های اجتماعی، با لینک کردن محتوای تولید شده در شبکه های اجتماعی به سایت، ترافیک بیشتری روی سایت خواهید داشت.

در این مقاله قصد داریم نحوه قرار دادن لینک شبکه های اجتماعی در فوتر سایت را (بدون استفاده از افزونه) آموزش دهیم.

حتما توجه داشته باشید که لینک شبکه‌های اجتماعی را در فوتر سایت قرار دهید، به این دلیل که در همه صفحات به کاربر نمایش داده شود. به عنوان مثال اگر کاربر وارد لندینگ پیج سایت شما شود، یا به یک صفحه عادی ورود پیدا کند، فرقی نمی‌کند و به هر حال لینک شبکه‌های اجتماعی شما را می‌بیند.

ابتدا از زیر منوی نمایش، روی گزینه ابزارک ها کلیک کنید. صفحه ای مشابه تصویر زیر مشاهده می کنید.

آموزش قرار دادن لینک شبکه های اجتماعی در سایت

  • دو ستون سمت راست، ابزارک های در دسترس شما هستند. مواردی که میتوانید از آنها در دو ستون سمت چپ استفاده کنید.
  • دو ستون سمت چپ، مکان هایی هستند که شما میتوانید ابزارک های سایت خود را نمایش دهید. بسته به پوسته وردپرس مورد استفاده‌تان، این جایگاه ها متفاوت است.

در این قالب (Betheme) ابزارک های جایگاه های پاورقی 1 تا 5، فقط در فوتر سایت به نمایش در می آیند. برای نمایش آیکن های شبکه های اجتماعی ( که ما در این آموزش، تلگرام و اینستاگرام را انتخاب کرده ایم) از قسمت ابزارک های در دسترس است، ابزارک متن را انتخاب کرده و طبق تصویر زیر آن را به پاورقی 1 اضافه می کنیم.

گذاشتن آیکون شبکه های اجتماعی در سایت

پس از اضافه شدن این ابزارک به جایگاه پاورقی 1، میتوانیم نام و محتوای این ابزارک را تعریف کنیم.

لینک شبکه های اجتماعی در سایت

  • در فیلد نام، نامی که میخواهید برای این ستون در فوتر سایت به نمایش درآورید را وارد کنید.
  • سپس روی دکمه افزودن پرونده چندرسانه ای کلیک کنید تا آیکن های اینستاگرام، تلگرام یا دیگر شبکه های اجتماعی را به ابزارک اضافه کنید.

گذاشتن آیکن های شبکه های اجتماعی

اگر تصاویر آیکن ها را از قبل در رسانه سایت خود آپلود نکرده اید، روی تب بارگذاری پرونده ها کلیک کنید و با کلیک بر روی دکمه گزینش پرونده ها، تصاویر مدنظر را از روی کامپیوتر خود به کتابخانه سایت اضافه کنید.

اضافه کردن لینک شبکه های اجتماعی به سایت

پس از اینکه تصاویر به کتابخانه سایت اضافه شدند، آنها را انتخاب کنید و روی گزینه گذاشتن در نوشته کلیک کنید. تصاویر طبق عکس زیر، به ابزارک متن اضافه شدند.

اضافه کردن لینک شبکه های اجتماعی به سایت

برای انجام تنظیمات شبکه‌های اجتماعی در وردپرس، در مرحله آخر، باید تصویر مربوطه را به صفحه یا کانال خود لینک کنیم. برای این کار تصویر را انتخاب میکنیم و سپس روی گزینه گذاشتن پیوند کلیک می کنیم. پس از وارد کردن آدرس کانال یا صفحه خود روی دکمه آبی رنگ اجرا کلیک میکنیم. این کار را برای تمامی آیکن ها انجام داده و سپس ابزارک را ذخیره میکنیم. نتیجه کار در به صورت نمایش دکمه‌های شبکه‌های اجتماعی است که در تصویر زیر، به نمایش درآمده است.

لینک شبکه های اجتماعی در سایت

1 Comment

  1. سپهر عدالتی گفت:

    آقا دم شما گرم،
    کاملا کاربردی و کار راه انداز، از افزونه های هم خیلی بهتر و سر راست تر انجام شد.
    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *