آموزش دیجیتال مارکتینگ در مشهد

آموزش دیجیتال مارکتینگ در مشهد توسط تیم خوب سی فایو، آغازینو و رشدانا برگزار می گردد، همانطور که می دانید دوره های زیادی در ایران برای آموزش دیجیتال مارکتینگ برگزار می گردد. آموزش دیجیتال مارکتینگ یکی از مهمترین عوامل موفقیت کسب و کارهای اینترنتی است.

سرفصلهای آموزش دیجیتال مارکتینگ :

  1. استراتژی های دیجیتال مارکتینگ
  2. معرفی فریم ورک های دیجیتال مارکتینگ
  3. آشنایی با KPI های دیجیتال مارکتینگ
  4. معرفی فریم ورک RACE
  5. معرفی فریم ورک SOSTAC
  6. انواع رسانه های دیجیتال مارکتینگ
  7. رسانه های متعلق به ما Owned Channels
  8. رسانه ها یا کانال های ارگانیک Earned Channels
  9. رسانه ها و کانالهای پولی یا Paid Channels
  10. روش های ساخت وب سایت
  11. بهینه سازی وب سایت SEO
  12. سئو داخلی On page SEO
  13. سئو خارجی Off page SEO
  14. آموزش ابزار وبمستر تولز
  15. آموزش ۴ ساعته آنالیتیکس
  16. آشنایی با ابزار هاتجار ضبط نقشه حرارتی کلیک های صفحه
  17. آشنایی با ابزار اسمارت لوک رفتار کاربر در صفحات فرود
  18. آشنایی با DMP سیستم های یکپارچه مدیریت داده ها
  19. فول استک دیجیتال مارکتر کیست و چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟
  20. ایمیل مارکتینگ Email Marketing
  21. تبلیغات در اپلیکیشن های موبایلی
  22. آموزش گوگل ادورز
  23. تکنیک کار با اکستنشن ها در تبلیغات ادورز
  24. آموزش طراحی کمپین های تبلیغات کلیکی
  25. آموزش تبلیغ نویسی
  26. آموزش اصول طراحی صفحات فرود
  27. آشنایی با داشبورد شبکه های تبلیغاتی صبا ویژن | مدیا اد | یکتانت
  28. بازاریابی شبکه های اجتماعی
  29. آموزش تبلیغات شبکه های اجتماعی  ادونچر | دیدئو | شو رند
  30. ویدئو مارکتینگ
  31. سفر مشتری Customer Journey
  32. تولید محتوا تکنیک ها و روش ها | ۶۶ فرمت و ایده برای تولید محتوا
  33. درخت محتوای کسب و کار core massage Document
  34. مهمترین سنجه های دیجیتال مارکتینگ چیست ROI | CLTV | CAC | Lead Generation

 

یادگیری دیجیتال مارکتینگ = کسب در آمد از وب سایت : 

مهمترین نکته بعد از طراحی یک سایت ، رساندن آن به درآمد می باشد. پس از جلسه های فنی که در این دوره می گذرانید، به شما مهارت های بازاریابی در فضای اینترنت آموزش خواهد شد. تاکنون از خود سوال کرده اید که :

  1. چطور یک سایت بعد از جستجوی شما در گوگل در رتبه اول انتخاب شما قرار دارند؟
  2. روش های جذب ترافیک رایگان چیست؟
  3. یا اینکه چطور از فضای اینستاگرم می توان کسب درآمد کرد؟
  4. چطور می توانیم تبلیغات محصولات و خدماتمان را در سایت های بزرگ ایران نمایش دهیم؟
  5. چطور و با چه بودجه ای وارد گود تبلیغات اینترنتی شویم؟
  6. چطور با پرداخت پول به گوگل در صفحه اول دیده شویم؟
  7. چطور با کمترین هزینه تبلیغات محصولات خود را در شبکه های تبلیغاتی صباویژن، یکتانت و مدیا اد اجرا کنیم؟
  8. در فرآیند اجرای کمپین دیجیتال مارکتینگ، نرخ بازگشت سرمایه خود را چطور محاسبه کنیم؟
  9. برای آنالیز و بهینه سازی کمپین های تبلیغاتی از چه ابزارهایی باید استفاده کنیم؟
  10. سنجه های کلیدی موفقیت یک کمپین تبلیغاتی موفق چیست؟

این مهارت ها همچون جذب ترافیک رایگان به وب سایت، جذب ترافیک با پرداخت هزینه ppc و cpc، سئو مارکتینگ، اینستاگرام مارکتینگ، اتوماسیون بازاریابی و سایر موارد ذکر شده در بالا را در این دوره توسط حرفه ای ترین اساتید فرا خواهید گرفت.

 

رسول زارع

 

 

 

آغازینو جدیدترین و بهترین دوره دیجیتال مارکتینگ در مشهد است که با حضور افراد برجسته و با تجربه در این حوزه از حمله مصطفی پورعلی، رسول زارع و حافظ رضایی برگزار می گردد. این مربیان هرکدام بصورت حرفه ای مباحث دیجیتال مارکتینگ را در کسب و کار خود و کسب و کارهای مختلف تست و تجربه کردند و بصورت عملیاتی با صرف هزینه های فراوان توانسته اند به تکنیک های کلیدی در این حوزه دست پیدا کنند.

تصاویری از جلسه معرفی کمپین آموزشی آغازینو 

معرفی مدرسین کارگاه آموزش دیجیتال مارکتینگ :

رسول زارع

  • مدیر و مالک برند سایت ساز سی فایو و نیوزویت
  • بیش از ۱۲ سال فعالیت تخصصی در طراحی رابط کاربری UI و UX
  • متخصص دیجیتال مارکتینگ و طراحی کمپین های تبلیغاتی آنلاین
  • راه اندازی بیش از ۵ استارتاپ (هتلینو، سی فایو، میلیوو، اسکارت، نیوزویت)
  • مشاور فنی شرکت صنایع شیر ایران هلدینگ پگاه با ۲۷ مجموعه و کارخانه در سراسر ایران

رسول زارع

 مصطفی پورعلی

  • توسعه دهنده و مشاور کسب و کار آنلاین
  • مشاور رشد و توسعه استارتاپ ها
  • کارشناس ارشد مدیریت IT
  • کارشناس ارشد مطالعات ترجمه
  • بیش از ۱۳ سال سابقه وب
  • موسس سایت آرنیکاوب

دوره آغازینو

حافظ رضایی

  • مدیر و مالک برند آنلاینر و استورینا
  • مشاور و مدرس سئو مارکتینگ
  • دارای گواهینامه تخصصی بین المللی SEO
  • هشت سال سابقه فعالیت تخصصی در وب
  • مدرس زبان های برنامه نویسی (PHP , HTML , CSS , Javascript)

حافظ رضایی

زمان برگزاری کلاس ها :

این دوره در طی مدت یک و نیم ماه و هر هفته دو جلسه چهار ساعته (مجموعا ۱۲ جلسه و ۴۸ساعت) برگزار خواهد شد. روزهای برگزاری یکشنبه ها و چهار شنبه ها بعدازظهر خواهد بود.

 اصول راه اندازی کسب وکار اینترنتی

  • استراتژی چیست (داستان مرغ و تخم مرغ!)
  • استراتژی های ورود به بازار
  • نیچ مارکتینگ (Niche Marketing)
  • چگونه بازار رو تحلیل کنیم؟ Mvp چیست ؟
  • شناخت مخاطب هدف (پرسونای مخاطب)

طراحی سایت بدون نیاز به کدنویسی

  • دامنه (نام وبسایت) و پسوندهای مجاز دامنه
  • انواع هاست و تکنولوژی های هاست ها و اصول و استانداردهای خرید هاست و دامنه
  • راه های مختلف ساخت و مدیریت ایمیل سازمانی در سایت
  • آموزش نصب وردپرس بر روی هاست  و لوکال
  • آشنایی کامل با محیط مدیریت وردپرس
  • راه های مختلف با هزینه های مختلف طراحی سایت
  • نحوه صحیح انتخاب پوسته برای وردپرس
  • استفاده حرفه ای از پنل تنظیمات قالب سایت
  • معرفی استانداردهای رابط کاربری Uiو  تجربه کاربری Ux و ابزارهای آن
  • بررسی تاثیر عکس در طراحی سایت
  • ساخت یک LandingPage زیب

 ایجاد فروشگاه اینترنتی با امکان پرداخت آنلاین

  • چرا ووکامرس و مقایسه با فروشگاه های معروف
  • نصب و راه اندازی فروشگاه اینترنتی
  • ساخت انواع محصول بر روی فروشگاه (متغییر، گروهی و…)
  • آموزش نحوه ایجاد و درج محصولات دانلودی و مجازی بر روی فروشگاه
  • مجوز های مورد نیاز و نحوه اخد هرکدام
  • اتصال سایت به درگاه بانکی و واسط
  • چگونگی ارسال محصولات پستی در ووکامرس
  • افزودن قابلیت تخفیفات با شرایط ویژه (جشنواره، خرید تعداد زیاد و …)
  • زیبا سازی فیلترهای ووکامرس و کوتاه کردن مسیر خرید از فروشگاه
  • ایجاد راه دریافت تخفیف هایی براساس رفتار کاربران
  • راه اندازی سیستم بازاریابی محصولات (به همراه پنل فروشنده ها)
  • معرفی راه اندازی مارکت پلیس ( سیستم چند فروشنده ای)
  • افزودن ایجاد فاکتور در ووکامرس

 

رسول زارع

 

سرفصلهای آموزش طراحی کمپین های تبلیغاتی توسط رسول زارع :

  1. صفر تا صد اجرای کمپین تبلیغاتی پولساز:
  2. چطور چند برابر بودجه تبلیغاتی پول دربیاوریم؟
  3. آیا می توان با بودجه ۵۰۰ هزار تومان کمپین تبلیغاتی طراحی کرد؟
  4. طراحی هدف گذاری و برنامه ریزی کمپین تبلیغاتی
  5. طراحی کمپین های تبلیغاتی با هدف فروش و فروش و فروش
  6. تعیین شخصیت و پرسونای مخاطب در طراحی کمپین های تبلیغاتی
  7. مدیریت بودجه و برنامه ریزی تقسیم بودجه در کانالهای تبلیغاتی
  8. نحوه کار با آژانس های مختلف تبلیغاتی مزیت و معایب هرکدام
  9. معرفی کامل دو آژانس تبیغاتی قدرتمند صباویژن و یکتانت
  10. طراحی کمپین های واقعی با بودجه های واقعی و تست اثر بخشی آنها
  11. نحوه تخصیص بودجه به کانال های تبلیغاتی مختلف و سنجش نتایج
  12. نحوه استفاده از utm جهت ردگیری و آنالیز عملکرد کمپین
  13. نحوه تبلیغات در سایت های بزرگ ایران (برنامه ۹۰، آپارت و …) با هزینه های مقرون بصرفه
  14. آموزش بهبود مصرف بودجه تبلیغات و جلوگیری از نشتی پول monyleek
  15. ترفند شناسایی و حذف سایتهای متقلب از کمپین که منجر به مصرف کامل بودجه شما می شوند
  16. ترفند جلوگیری ۷۰درصدی خرج شدن بیهوده بودجه
  17. آموزش اصول طراحی صفحات فرود استاندارد landing page
  18. معرفی بهترین نوع و سایز بنر
  19. معرفی روش های نوین تبلیغات کلیکی همچون نیتیو و اچ تی ام ال
  20. راهنمای گام به گام طراحی یک کمپین تبلیغاتی با بودجه ۵۰۰ هزار تومان در شبکه های تبلیغاتی
  21. آموزش هدف گذاری منطقه ای ، ابزاری (موبایل – تبلت) و ساعت پخش بنرهای تبلیغاتی
  22. آموزش کامل کار با آنالیتیکز در مدیریت کمپین تبلیغاتی
  23. آموزش تعریف گوئال و هدف گذاری در کمپین
  24. آموزش سنجش نرخ تبدیل
  25. آموزش پارامتر Conversion Assisted در کمپین های چند کاناله و ترکیبی
  26. آموزش اندازه گیری نتایج سورسها و مدیوم های متنوع تبلیغات کلیکی
  27. تبلیعات همسان یا Native چیست ؟ روش طراحی بنر native موفق
  28. تبلیغات HTML چیست ؟
  29. روش استفاده از تست A|B و انتخاب بنر یا صفحه فرود
  30. آموزش ترفند های کاهش نرخ کلیک در کمپین های تبلیغاتی
  31. ترفند کاهش هزینه کلیک ها تا یک سوم هزینه های معمولی و اثر بخشی ۳برابری در کمپین
  32. آموزش اجرای چند کمپین همزمان در آژانس های مختلف تبلیغاتی و سنجش عملکرد و پولسازی بودن هرکدام
  33. تعیین میزان هزینه جذب سرنخ در کمیپین های تبلیغاتی LAC
  34. تعیین میزان هزینه جذب هر مشتری در کمپین CAC
  35. فیلم گرفتن از رفتار کاربر در صفحه فرود با ابزار اسمارت لوک
  36. تعیین نقاط کلیک یا نقشه حرارتی کلیک های کاربر با ابزار هاتجار
  37. ترفند افزایش فروش با چت آنلاین در کمپین
  38. محاسبه شاخص ROI و نحوه بهبود آن
  39. ترفند افزایش نمایش بنرهای تبلیغاتی شما نسبت به سایر بنرها
  40. شاخص کلیدی عملکرد KPI در کمپین های تبلیغاتی چیست؟

 

اموزش دیجیتال مارکتینگ

 

 آشنایی مقدماتی با فتوشاپ

  • آشنایی با محیط نرم افزار
  • آشنایی با روشهای تغییر اندازه تصویر (transform)
  • تایپ متن در فتوشاپ
  • آشنایی با لایه ها و نکات لایه ها
  • آشنایی با ابزارهای رتوش و ترمیم عکس ( Clone Stamp– Healing – Patch )
  • تغییر رنگ تصاویر

امکانات و ابزارهای اساسی سایت و تامین امنیت

  • انواع پلاگین های رایگان تجاری  و اختصاصی
  • ابزار ساخت پاپ آپ های حرفه ای وردپرس
  • ابزار فرم ساز حرفه ای وردپرس
  • بهینه ساز تصاویر برای گوگل
  • معرفی امنیت و ایجاد دیدکلی در باره تامین امنیت سایت و نکات مهم در خرید سرور و هاست برای ایجاد امنیت بیشتر
  • تغییر نام wp-admin برای جلوگیری از تست ورود و فعالسازی جلوگیری از Spam شدن سایت
  • فعالسازی Recaptcha  گوگل و اتصال آن به پنل کاربری وردپرس و اتصال کد امنیتی گوگل به فرم
  • آموزش گرفتن بک اپ دیتابیس  و فایل از روی سایت و آموزش بازگردانی بک آپ به سایت

 سئو مارکتینگ و کسب در امد از طریق گوگل

  • گوگل و ساختار روبات های گوگل و مزایای استفاده از سئو
  • معرفی مراحل سئو کردن یک وب سایت و باورهای غلط در مورد سئو
  • معرفی سئوی داخلی و سئوی خارجی
  • استراتژی سئو و انتخاب کلمات کلیدی (الگوریتم های گوگل، الگوریتم ویژه محتوا سازی، الگوریتم ویژه لینک)
  • ثبت کامل سایت در Search Console(انجام تنظیمات مکمل گوگل وبمستر، ساخت  Sitemap )
  • نصب و کانفیگ یوآست سئو پرمیوم و نحوه استفاده از آن
  • اهمیت کانتنت مارکتینگ و روش های آن
  • نحوه درج مطلب سئو شده و مناسب در سایت
  • اتصال سایت به گوگل آنالیتکز و نحوه کار با آن

 افزایش فروش از طریق شبکه های اجتماعی و اینستاگرام

  • آشنایی با کاربرد دقیق هر شبکه اجتماعی و نوع مخاطب آن
  • آشنایی با اینستاگرام و درآمد های حاصل از آن
  • آموزش کار با محیط اینستاگرام و نحوه درج مطلب
  • آموزش ایجاد فعالیت خودکار و هدفمند در اینستاگرام (لایک و کامنت و فالو و آنفالو)

 اموزش تکمیلی برای حضور قدرتمند در کسب و کار اینترنتی

  • راه خرید گروهی تمام ابزارهای Premium سئو
  • ابزار هوشمند بررسی جایگاه سایت در گوگل
  • Chrom Extension ها مفید سئو
  • آموزش نحوه کار با Google Adwords
  • نحوه ساخت یک کمپین تبلیغاتی در گوگل
  • ابزاری جهت ارسال محتوا به شبکه های اجتماعی
  • آموزش ساخت و ارسال خودکار خبرنامه سایت
  • معرفی و مزایای سیستم الکسا
  • انتخاب بهترین و بهینه ترین راه ساخت اپلیکیشن (انتخاب چیدمان داخل اپلیکیشن، درج اسلایدر داخل اپلیکیشن، اتصال فروشگاه اینترنتی Woocommerce با اپلیکیشن)

هزینه شرکت در دوره : جلسه اول رایگان !

ارزش ریالی مجموع این آموزش ها به علاوه محصولات و خدماتی که به عنوان هدیه به شما تعلق خواهد گرفت، بالغ بر ۵ میلیون تومان خواهد شد . برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۵۱۳۸۵۵۴۴۶۰ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 3 =